شناسهٔ خبر: 67749600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل بهزیستی مازندران خبر داد

بهره‌برداری از ۸۰ واحد مسکونی برای جامعه هدف بهزیستی در مازندران

مدیرکل بهزیستی مازندران از بهره‌برداری ۸۰ واحد مسکونی در راستای جامعه هدف این سازمان در هفته بهزیستی خبر داد.

صاحب‌خبر -

فریبا بریمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به آغاز گرامی‌داشت هفته بهزیستی اظهار کرد: با تشکیل ستاد برنامه‌های هفته بهزیستی عطرافشانی گلزار شهدا و برگزاری دیدارهای صمیمانه با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: همچنین دیدار با خانواده‌های افراد دارای معلولیت، بانوان سرپرست خانوار، نماینده ولی فقیه در مازندران و ائمه جمعه در سراسر استان در این هفته انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی مازندران از افتتاح و بهره‌برداری ۸۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های دو و سه معلول در این هفته خبر داد و گفت: احداث مسکن و توانمندسازی مددجویان دو مؤلفه مهم دولت در توجه به مددجویان بهزیستی بوده که دستور کار مازندران قرار گرفت.

بریمانی عنوان کرد: در این هفته ۵۶ طرح خوداشتغالی مددجویان بهزیستی مازندران به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه برپایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جامعه هدف و برپایی نمایشگاه عکس از خدمات سازمان از دیگر برنامه‌های این مناسبت است، یادآور شد: در راستای اجرای طرح تحولی گروه جهادی شهدای بهزیستی این استان جهت ارائه خدمات به ساکنین مناطق بالادست و کم برخوردار ۲۲ تیم در هفتاد و سومین طرح به سراسر مازندران اعزام می‌شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این طرح خدمات مشاوره سلامت روان، خدمت مشاوره ژنتیک، غربالگری بینایی سنجی، غربالگری شنوایی سنجی، خدمت پذیرش و هماهنگی، غربالگری جسمی، خدمات توانمندسازی، خدمات توان پزشکی، خدمت کمیسیون پزشکی، خدمات اورژانس اجتماعی، خدمات پیشگیری و درمان اعتیاد به ساکنین این مناطق ارائه می‌شود.

نظر شما