شناسهٔ خبر: 67739235 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

سقط جنین زن سرایدار با ضربه مرد همسایه

اختلاف قدیمی دو همسایه به خاطر سر و صدا به سقط جنین زن جوان و بازداشت عامل این اتفاق منجر شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 یکی از ماموران کلانتری 142 کن، ساعت 21 چهارشنبه بیست و هفتم تیرماه در تماس با تلفن بازپرس کشیک قتل به بازپرس محسن اختیاری را که مسئولیت شعبه اول بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران را دارد، در جریان سقط جنین زنی جوان از اتباع افغانستان قرار داد. بازپرس اختیاری پس از شنیدن گزارش اولیه دستورات قضایی لازم برای شروع  تحقیقات پلیسی را صادر کرد.

پس از آغاز بررسی‌های ماموران معلوم شد زن جوان حین حمله مردی به محل زندگی‌اش مصدوم شد و در حالی که 5 ماهه باردار بود، او را به بیمارستان بردند. اما در معاینات پزشکی معلوم شد فرزندش را از دست داده است. پس از به دست آمدن این نتایج مرد مهاجم که همسایه‌شان است، بازداشت شد.

زنی که فرزندش را از دست داده بود در جریان تحقیقات به پلیس گفت: من و شوهرم سرایدار یک باغ در محله کن هستیم. زوج ایرانی هم همسایه ما بودند. همیشه رفت و آمد آنها و میهمان‌هایشان به باغ خانوادگی‌شان زیاد بود و هر بار که تذکر می‌دادیم توجهی نمی‌کردند. این بار هم میهمان داشتند و مثل اکثر اوقات پر سر و صدا بودند و حتی فرزندان این خانواده هم مدام سر و صدا می‌کردند. به همین دلیل دوباره به آنها تذکر دادیم که توجهی نکردند و بعد از ساعتی مرد خانواده که همسایه ما بود جلوی خانه ما آمد و با من و شوهرم دعوا کرد. وقتی درگیری بالا گرفت او با لگد به شکم من که باردار بودم زد و بیهوش شدم. وقتی مرا به بیمارستان رساندند، متوجه شدم بچه‌ام را از دست داده‌ام. به همین خاطر از مرد همسایه شکایت دارم.

این در حالی است که متهم هم به جرم خود اعتراف کرد و در بازجویی گفت: عصبانی شدم و این کار را انجام دادم. قصد کشتن بچه آن خانواده را نداشتم.

در حال حاضر با دستور بازپرس اختیاری تحقیقات از متهم که فعلا در بازداشت است ادامه دارد.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما