شناسهٔ خبر: 67738780 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور | لینک خبر

به میزبانی کتابخانه مرکزی قم؛

پویش مطالعاتی کتاب «خیمه ماهتابی» رونمایی می‌شود

با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و انتشارات شهید کاظمی، آیین رونمایی از پویش مطالعاتی کتاب «خیمه ماهتابی: قصه کربلا به روایت خیمه» با حضور اعضای کودک و نوجوان کتابخانه های عمومی برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، انتشارات شهید کاظمی و خانه مطبوعات قم، آیین رونمایی از پویش مطالعاتی کتاب «خیمه ماهتابی: قصه کربلا به روایت خیمه» با حضور زینب ایمان طلب، نویسنده و کارشناس کودک و نوجوان و جمعی از اعضای کودک و نوجوان کتابخانه های عمومی برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند روز یکشنبه ۳۱ تیرماه ۱۴۰۳، ساعت ۱۰ صبح با حضور در بخش کودک کتابخانه مرکزی قم (واقع در خیابان امام خمینی(ره)، روبروی پمپ بنزین) در این مراسم شرکت کنند.

کتاب «خیمه ماهتابی» نوشته فاطمه‌سادات موسوی در ۷۶ صفحه و با نثری روان نگارش شده است و دو خط داستانی فانتزی و تاریخی دارد. در خط فانتزی قهرمان داستان که خیمه‌ای با توانایی‌های خاص و شگفت‌انگیز است، معرفی می‌شود.

گفتنی است، این کتاب در ایام محرم سال گذشته با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان و انتشارات شهید کاظمی با حضور نویسنده اثر در کتابخانه عمومی شهدای نوبهار رونمایی شد.

پویش مطالعاتی کتاب «خیمه ماهتابی» رونمایی می‌شود

برچسب‌ها:

نظر شما