شناسهٔ خبر: 67693154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

شهردار آمل خبر داد

حضور فعالانه آتش‌نشانی‌های ۸ شهر مازندران برای مهار آتش محل دفن زباله آمل

شهردارآمل با از حضور فعالانه آتش‌نشانی‌های ۸ شهر استان جهت مهار آتش محل دفن زباله آمل پس از حضور میدانی استاندار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علی داودی امشب _سه‌شنبه بیست‌وششم تیر_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پس از اعلام آتش‌سوزی در محل عمارت زباله شهرداری آمل، بلافاصله همه ایستگاه‌های فعال آتش‌نشانی از آمل به محل آتش‌سوزی اعزام شدند، اظهار کرد: با توجه به گستردگی آتش‌سوزی، تیم‌های کمکی و امدادی آتش‌نشان از شهرهای بابل، قائمشهر، ساری، محمودآباد، بابلسر، دابودشت و سرخرود در محل حریق حضور یافتند و مشغول انجام عملیات اطفای هستند.

وی افزود: در این اتفاق استاندار مازندران به همراه معاون عمرانی، رئیس دفتر، نماینده مجلس، فرماندار و معاون فرماندارآمل، مدیرکل و معاون حفاظت محیط‌زیست استان و مدیرشهرستان و بخشدار امام‌زاده عبدالله با توجه به گستردگی آتش‌سوزی در محل عمارت زباله حضور یافتند.

شهردار آمل با بیان اینکه بلافاصله در آن محل جلسه مدیریت بحران برای پیشرفت سریع عملیات اطفا حریق انجام شد، عنوان کرد: خوشبختانه معدن داران اطراف محل عمارت زباله نیز بخشی از تجهیزات ماشین‌آلات خود را برای کارهای فنی از جمله ایجاد جاده و عملیات‌های امدادی با پخش خاک برای اطفا و گسترش دامنه آتش‌سوزی متعهدانه پای کار بودند.

داودی، همچنین به تشکیل جلسه فوری مدیریت بحران برای پیشرفت سریع در عملیات اطفا و مدیریت میدانی با حضور مدیران استانی و شهرستانی اشاره کرد و گفت: با وجود گرمای شدید هوا و تلاش جدی تیم‌های آتش‌نشانی و مدیریت پسماند شهرستان آمل و شهرهای دیگر استان، خوشبختانه بخش زیادی از گسترده آتش‌سوزی تاکنون مهار شده است.

وی، با تاکید بر اینکه تیم‌های آتش‌نشانی تا اطمینان کامل از خاموشی و بی‌خطر شدن محل آتش‌سوزی در محل عمارت زباله حضور خواهند داشت، اظهار داشت: هنوز به طور دقیق نمی‌توان علت آتش‌سوزی را اعلام کرد، اما سازمان آتش‌نشانی موظف شد علت حریق را بررسی کند.

نظر شما