شناسهٔ خبر: 67692904 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

تبلت پرچمدار وان پلاس پد 2 با قوی‌ترین پردازنده جهان معرفی شد

gsmarena

صاحب‌خبر -

وان پلاس پد 2 – OnePlus Pad 2 نخستین تبلت پرچمدار وان پلاس است که قدرتمندترین مشخصات فنی و قابلیت‌های نرم افزاری و هوش مصنوعی برجسته را با قیمتی معقول به علاقمندان ارائه می‌دهد.

پس از درخشش فراوان در بازار گوشی های اندرویدی و عرضه تعدادی از بهترین گوشی های پرچمدار اندرویدی، وان پلاس سرانجام از نخستین تبلت پرچمدار خود، وان پلاس پد 2 به‌طور رسمی رونمایی کرد. این تبلت در حقیقت نسخه جهانی وان پلاس پد پرو این کمپانی است که چندی پیش برای بازار چین رونمایی شد.

تبلت OnePlus Pad 2 تبلت OnePlus Pad 2

این تبلت قدرتمند از یک صفحه نمایش 12.1 اینچی IPS LCD، تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و یک باتری 9510 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی بهره خواهد برد.

وان پلاس پد 2؛ نخستین تبلت واقعا پرچمدار OnePlus

صفحه نمایش OnePlus Pad 2 اندازه‌ای 12.1 اینچی داشته و از پانل IPS LCD با رزولوشن 2120 در 3000 پیکسل و نرخ رفرش استثنایی 144 هرتز بهره می‌برد. حداکثر روشنایی این پانل 900 نیت بوده و نسبت طول به عرض آن 7:5 است.

تبلت پرچمدار وان پلاس همچنین از شش اسپیکر بهره برده و از قلم‌های استایلوس جذاب OnePlus Stylo 2 پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، یک کیبورد هوشمند نیز به‌طور اختصاصی برای این تبلت تولید شده که کاربری آن را به‌طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

وان پلاس پد 2 وان پلاس پد 2

OnePlus Pad 2 به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 مجهز بوده و در نسخه‌های مختلف 8 یا 12 گیگ رم و 128 یا 256 گیگ حافظه داخلی خواهد داشت. علاوه بر این، بلوتوث 5.4، NFC و وای فای 7 نیز از دیگر قابلیت‌های جذاب این تبلت پرچمدار چینی خواهند بود. وان پلاس پد 2 همچنین به سیستم عامل اکسیژن او اس 14 بر پایه اندروید 14 مجهز بوده و از قابلیت جذاب Continuity وان پلاس به‌طور کامل پشتیبانی خواهد کرد. به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود تصاویر، لیست مخاطبین، ویدیوها و بسیاری داده‌های دیگر را بین این تبلت و گوشی وان پلاس خود به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این، کاربران تبلت پرچمدار وان پلاس همچنین قادر خواهند بود کلیپ بورد گوشی وان پلاس خود را با این تبلت به اشتراک گذاشته و از قابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی نظیر AI Eraser 2.0 برای ویرایش تصاویر، Smart Cutout 2.0 برای کلاژ تصاویر و AI Summary برای خلاصه‌سازی متون بهره ببرند.

این تبلت تنها در رنگ نقره‌ای رونمایی شده و با قیمت پایه 550 دلار به فروش خواهد رسید.

در گجت نیوز بخوانید:
گوشی میانرده وان پلاس با ۶ سال پشتیبانی نرم‌افزاری، پوزه رقبا را به خاک می‌مالد گوشی پرچمدار وان پلاس Ace 3 Pro با باتری خود، آیفون‌های پرادعا را شرمنده می‌کند با تکنولوژی انقلابی وان پلاس دیگر لازم نیست نگران شارژ باتری گوشی خود باشید!

 

برچسب‌ها:

نظر شما