شناسهٔ خبر: 67693775 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

هشت عزادار حسینی دچار برقی گرفتگی شدند

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه از برق گرفتگی هشت نفر از عزاداران حسینی در شهر کدکن به دنبال برخورد عَلم با کابل های برق خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه، محمد جواد امیری سه‌شنبه شب با اشاره به برق گرفتگی تعدادی از عزاداران به دنبال برخورد عَلم با کابل‌های برق در آیین سوگواری عاشورا افزود: بنا بر گزارش EOC دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه این حادثه حوالی ساعت ۱۸ و ۲۸ دقیقه امروز رخ داد.

وی ادامه داد: کارشناسان مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس بعد از ارزیابی صحنه حادثه، بی‌درنگ پایگاه های اورژانس رباط سنگ، سرهنگ و کدکن را به محل حادثه اعزام کردند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اضافه کرد: با توجه به شرایط حادثه، پایگاه اورژانس گلبوی از نیشابور نیز فراخوان شد و از سویی دیگر اتوبوس آمبولانس و بیمارستان امام حسین علیه السلام نیز در حالت آماده باش فوری قرار گرفتند.

امیری در خصوص وضعیت مصدومان اظهار کرد: در مجموع این سانحه هشت مصدوم داشته است که اقدامات درمانی با همکاری کارشناسان فوریت های پزشکی و پرسنل درمانی مرکز جامع سلامت کدکن انجام شده است.

وی افزود: مصدومان برای بررسی و مراقبت بیشتر توسط کارشناسان اورژانس به بیمارستان آموزشی، درمانی امام حسین علیه السلام تربت حیدریه منتقل شدند.

برچسب‌ها:

نظر شما