شناسهٔ خبر: 67693501 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

خودروی ساخت عربستان با یک بار شارژ ۶۷۵ کیلومتر راه می‌رود!

تنها چند سال از عمر لوسید ایر می‌گذرد، اما این خودروساز مشتاق است که آن را با بروزرسانی‌های جزئی ارائه دهد. تغییراتی مهم در قوای محرکه و امکانات رفاهی سدان ایر برای سال ۲۰۲۵ اعمال شده است.

صاحب‌خبر -

امیرمسعود عابدین_ ‌جدیدترین نسخه سدان لوسید ایر در مدل پایه Pure مجهز به یک بسته باتری جدید ۸۴٫۰ کیلووات ساعتی است که با یک بار شارژ تا ۶۷۵ کیلومتر برد تخمینی EPA را بدون افزایش در قیمت اولیه این تریم فراهم می‌کند. به گفته این خودروساز، باتری کوچک‌تر و کارآمدتر ۸ کیلومتر برد در هر کیلووات ساعت ارائه می‌دهد. سدان ایر بهینه‌ترین وسیله نقلیه در مصرف انرژی شناخته می‌شود. این مدل هیوندای آیانیک ۶ و لکسس RZ را شکست می‌دهد.

لوسید ایر ۲۰۲۵ شامل سه تریم از سال گذشته است: Pure، تورینگ و گرند تورینگ. لوسید هیچ اشاره‌ای به ارتقای پیشرانه در این خودروی برقی نمی‌کند.

خودروی ساخت عربستان با یک بار شارژ ۶۷۵ کیلومتر راه می‌رود!

مدل گرند تورینگ بالاترین برد ۸۲۳ کیلومتری را ارائه می‌دهد و ۸۱۲ اسب بخار قدرت و ۱۱۱۴۰۰ دلار (معادل ۶ میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان) قیمت دارد. لوسید ایر در مدل تورینگ ۶۲۰ اسب بخاری، همراه با سیستم چهار چرخ محرک عرضه می‌شود. قیمت اولیه آن ۷۹۴۰۰ دلار (معادل ۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان) است و تا ۶۵۳ کیلومتر برد تخمینی EPA را ارائه می‌دهد. قیمت لوسید ایر Pure از ۷۱۴۰۰ دلار (معادل ۴ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان) شروع می‌شود.

لوسید همچنین قابلیت اطلاعات سرگرمی را با یک پردازنده جدید با سه برابر قدرت و دو برابر ظرفیت حافظه بهبود می‌بخشد. هر سه مدل از امروز قابل سفارش هستند.

منبع: motor۱

۲۲۷۳۲۲

نظر شما