شناسهٔ خبر: 67685590 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

جوادی: رقابت سنگینی در دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه برداری وجود دارد

وزنه بردار المپیکی دسته ۸۹ کیلوگرم گفت: رقابت سنگینی در این دسته وجود دارد و هیچ چیز قابل پیشبینی نیست. وزنه بردار المپیکی دسته ۸۹ کیلوگرم گفت: رقابت سنگینی در این دسته وجود دارد و هیچ چیز قابل پیشبینی نیست.

صاحب‌خبر -

میر مصطفی جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، با اشاره به اینکه ورزشکار باید از لحاظ روحی شرایط خوبی داشته باشد، اظهار داشت: مراسم دوستانه و صمیمی بین المپیکی‌ها و مسئولان ورزش برگزار شد و خوشحالیم که دعوت شدیم و اینجا هستیم. بازدید از تمرینات و اهمیت دادن به المپین‌ها باعث ایجاد انگیزه می‌شود.

وی افزود: شرایط آمادگی بدنی خودم خوب است و در روز‌های باقی مانده بهتر می‌شود تا با تمام توان به پاریس بروم. بالاخره مهمترین رویداد ورزشی در انتظارمان است و باید همه جوره آماده باشیم.

وزنه‌بردار المپیکی دسته ۸۹ کیلوگرم گفت: رقابت سنگینی در این دسته وجود دارد. هیچ چیز قابل پیشبینی نیست، چون بین من با بلغارستان، ایتالیا، ونزوئلا و کلمبیا رقابت سختی وجود دارد. من و داودی شانس مدال داریم و امیدواریم که موفق باشیم.

ور در پایتن گفت: جوایز مدال المپیک می‌تواند روی روحیه و انگیزه ما تاثیرگذار باشد، اما باید هدف اولمان موفقیت برای شادی دل مردم باشد.

انتهای پیام/

نظر شما