شناسهٔ خبر: 67685655 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تلاش یورگن لوکادیا برای جلب نظر سرمربی کاستیون

گزینه رویایی پرسپولیس در نقش یک بازیکن تستی!

پس از یک دوره فاجعه بار در آموربیتا، حالا یورگن لوکادیا این روزها به عنوان یک بازیکن تستی در تمرینات کاستیون حضور دارد!

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک یورگن لوکادیا یکی از بهترین مهاجمان خارجی است که وارد فوتبال ایران شده است. بازیکنی که در نیم فصل نخست لیگ بیست و دوم، طی 9 مسابقه موفق شد که 6 مرتبه برای پرسپولیس گلزنی کند و هواداران این تیم پس از مدت‌ها، به ظهور یک ستاره خارجی در لیگ ایران امیدوار شدند.

با این حال و در فاصله کمی تا دربی بزرگ پایتخت، لوکادیا به یکباره تصمیم به ترک ایران گرفت و قراردادش را نیز با پرسپولیس فسخ کرد که هنوز دو طرف درگیر دادگاه و جلسات CAS هستند که البته سرخ‌پوشان در این پرونده موفق شدند که مهاجم هلندی را به پرداخت 324 هزار دلار محکوم کنند.

لوکادیا پس از ترک پرسپولیس راهی کانگژو مایتی لاینز چین شد و در نقل و انتقالات زمستانی فصل قبل نیز سر از تیم آموربیتا در لالیگا 2 درآورد ولی عملکرد فاجعه باری در این تیم داشت و تنها در چهار مسابقه و مدت زمان 54 دقیقه به میدان رفت که حاصل آن صفر گل زده بود!

2054590

حالا یک رسانه اسپانیایی اعلام کرده که پس از اتمام قرارداد لوکادیا با آموربیتا، او در تمرینات تیم کاستیون در حال تست دادن است تا در صورتیکه نظر مثبت دیک شرودر، سرمربی تیم را جلب کند، با این باشگاه قرارداد امضاء کند که تابستان امسال موفق شده به سطح دوم لالیگا صعود کند.

رسانه کادناسر در این خصوص نوشته است: یورگن لوکادیا، مهاجم ۳۰ ساله‌ای که در حال حاضر بدون تیم است، در حال تمرین با تیم کاستیون بوده و در انتظار تصمیم دیک شرودر است که تعیین می‌کند آیا او به عنوان بازیکن رسمی به تیم اضافه خواهد شد یا خیر.

2054589

این بازیکن هلندی از تیم آموربیتا می‌آید، تیمی که در مارس امسال به آن پیوست و تنها در چهار بازی به میدان رفت. لوکادیا در همان شرایطی است که هموطنش جترو ویلمز قرار دارد. هر دو در دوره آزمایشی در تمرینات تیم کاستیون حضور دارند و امیدوارند تا نظر مثبت سرمربی را جلب کنند.

داشتن بازیکنان در دوره آزمایشی در تمرینات، از زمان ورود باب وولگاریس به تیم کاستیون، به یک عمل معمول تبدیل شده است. این بازیکنان حرفه‌ای اگر بتوانند رضایت دیک شرودر را جلب کنند، پس از یک دوره آزمایشی به تیم کاستیون خواهند پیوست.

یورگن لوکادیا، که فصل گذشته به عنوان عجیب‌ترین خرید دسته دوم شناخته شد، از تیم چینی کانگژو مایتی لاینز به آموربیتا پیوست، تیم چینی که در ۲۴ بازی برای آن هفت گل زد و هفت پاس گل داد.

نظر شما