شناسهٔ خبر: 67685415 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مهر در گزارشی بررسی کرد؛

بلاتکلیفی نساجی که از سقوط نجات یافت/امیدی در تیم «شهر خسته» نیست

بهنام روان پاک

تیم فوتبال نساجی شرایط خوبی را سپری نمی کند و در حالی که اکثر تیم ها به دنبال جذب بازیکن هستند اما این باشگاه همچنان بلاتکلیف است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی مازندران فصل گذشته به سختی و در هفته‌های پایانی لیگ برتر توانست بقای خود را در این مسابقات قطعی کند. پس از پایان فصل بیست و سوم رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی اعلام کرد که قصد واگذاری این باشگاه را دارد و دیگر تیم‌داری نخواهد کرد.

تا به امروز سه شنبه ۲۶ تیر هنوز مشتری برای این خرید باشگاه نساجی پیدا نشده است و مسئولان استانی هم علاقه‌ای به جدایی نساجی از مازندران ندارند و در هفته گذشته هم جلسه‌ای بین مدیرکل اداره ورزش استان مازندران با رضا حدادیان و حمیدرضا بایندریان (مدیرعامل باشگاه نساجی) برگزار شد تا مشکلات این تیم مورد بررسی قرار گیرد و در ادامه قرار بود جلسه‌ای دیگر در اوایل هفته جاری بین مقامات استانی و مسئولان باشگاه نساجی برگزار شود که این جلسه لغو و به زمان دیگری موکول شد.

یکی از شروط ساکت الهامی برای ادامه همکاری در نساجی، تیم‌داری حدادیان است و پس از عدم تمایل او برای تیم‌داری در لیگ برتر، این مربی نیز با انتشار پستی در فضای مجازی از هواداران نساجی خداحافظی کرد.

بلاتکلیفی نساجی که از سقوط نجات یافت/امیدی در تیم «شهر خسته» نیست

حدادیان در جدیدترین اظهاراتش پیرامون تیم‌داری در نساجی اظهار کرد: دو جام امسال را دو مازندرانی بالای سر بردند اما ما در مازندران یک استادیوم استاندارد و یک زیرساخت خوب نداریم. من به عنوان نفر اول این باشگاه دوست دارم تیم در مازندران تمرین کند و در مازندران با خیال راحت بازی کند. سرمایه گذاری، زیرساخت و فقر فرهنگی سه مشکل بزرگ ماست و همین موضوعات شرایط را برای تیم‌داری ما سخت کرده است.

دو تیم هوادار و نساجی تنها باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر هستند که هنوز تکلیف هدایت نیمکت آنها برای فصل جدید مشخص نشده است. با توجه به عدم مشتری برای نساجی، به احتمال زیاد حدادیان به فعالیت خود ادامه خواهد داد تا الهامی بار دیگر عهده دار هدایت این تیم باشد.

از طرفی برخی از بازیکنان نساجی با پیشنهاداتی از سوی باشگاه‌های دیگر رو به رو شده‌اند و جدایی برخی از آنها مانند محمدرضا آزادی قطعی شده اما سایر نفرات (اسماعیل بابایی، امیرمهدی جان ملکی، حسین خطیر و سعید غلامعلی بیگی) منتظر مشخص شدن تکلیف باشگاه هستند تا تصمیم نهایی خود را بگیرند. کمتر از یک ماه دیگر فصل بیست و چهارم لیگ برتر آغاز می‌شود و باید دید در روزهای آینده چه تصمیمی برای باشگاه نساجی گرفته خواهد شد.

بلاتکلیفی نساجی که از سقوط نجات یافت/امیدی در تیم «شهر خسته» نیست

نساجی یکی از تیم‌های پرطرفدار در فوتبال ایران به حساب می‌آید و بلاتکلیفی در این باشگاه هواداران این تیم را نگران کرده است. آنها که روزی با هدایت ساکت الهامی قهرمان جام حذفی شده بودند به دنبال تکرار این اتفاق در سال جدید هستند اما با شرایطی که نساجی دارد امید آنها برای درخشش تیم خود را کمرنگ می‌کند.

نظر شما