شناسهٔ خبر: 67685622 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیام حمایت ستاره خط خورده از تیم ملی انگلیس

جیمز مدیسون، هافبک تاتنهام، علی‌رغم باخت در فینال یورو 2024، با انتشار پیامی احساسی در شبکه‌های اجتماعی از هم‌تیمی‌هایش در تیم ملی انگلیس حمایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، با وجود شروع نه چندان درخشان در این تورنمنت، انگلیس با تمام توان خود به فینال یکشنبه شب در برلین رسید، جایی که با نتیجه 2-1 مقابل اسپانیا شکست خورد. گل پیروزی اسپانیا در دقیقه 86 رقم خورد.

انتقادهایی متوجه سه شیرها و سرمربی گرت ساوت‌گیت شده است، چرا که این دومین باخت پیاپی انگلیس در فینال مسابقات قهرمانی اروپا است. با این حال، مدیسون در فضای مجازی به دفاع از هم‌تیمی‌هایش برخواست.

مدیسون در استوری اینستاگرام خود نوشت: "به آن تیم خیلی افتخار می‌کنم. در آخرین قدم زمین خوردیم، اما این چیزی از لحظات شگفت‌انگیزی که این گروه برای کشور رقم زد، کم نمی‌کند [ایموجی قلب]."

2054582

این بازیکن 27 ساله تاتنهام در لیست اولیه 33 نفره انگلیس قرار داشت، اما یکی از بازیکنانی بود که شانس حضور در آلمان را از دست داد.

با شکست مجدد در فینال، پس از باخت به ایتالیا در ضربات پنالتی یورو 2020، مشخص نیست که آیا ساوت‌گیت به کار خود در تیم ملی ادامه خواهد داد یا خیر.

ساوت‌گیت که قراردادش در اواخر سال جاری به پایان می‌رسد، پس از بازی حاضر به صحبت در مورد آینده خود نشد. او گفت: «حالا زمان بحث در مورد این موضوع نیست. البته سؤال را درک می‌کنم، اما باید با افراد مناسب صحبت کنم - بعداً در مورد آن صحبت خواهیم کرد. رهبری تیمی که به فینال می‌رسد تجربه فوق‌العاده‌ای بوده است، اما باختن در حال حاضر بسیار دردناک است.»

مارک بولینگام، مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال انگلیس در بیانیه‌ای که پس از آن منتشر شد، گفت: «ما برای قهرمانی به آلمان آمدیم و نمی‌خواستیم این‌طور تمام شود. همه ما امشب ناراحت هستیم، اما باید بسیار افتخار کنیم.»

«می‌خواهم از گرت، [کمک مربی] استیو هالند، همه بازیکنان و تیم پشتیبانی به‌خاطر تعهد بزرگ و تلاش سختشان برای کسب قهرمانی برای کشور تشکر کنم. آن‌ها از همه بیشتر از اینکه به هدفشان نرسیدند، ناراحت هستند.»

نظر شما