شناسهٔ خبر: 67681433 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

گزارش میدانی خبرنگار الجزیره از جنایت وحشیانه رژیم کودک‌کش؛

۴۰۰ نفر در حمله رژیم صهیونیستی به المواصی شهید و زخمی شدند/ نماینده حماس در لبنان: کشتار آوارگان در خان یونس، ناشی از شکست تلخ و بن بست اشغالگران در میدان نبرد است

شاهدان درباره لحظات اولیه این جنایت که در منطقه «المواصی» واقع در غرب خان‌ یونس اتفاق افتاد، گفتند که ارتش صهیونیستی بمباران گسترده و شدیدی در این منطقه انجام داد و با جنگنده‌های اف ۱۶ بمب‌های نیم تنی بر روی اردوگاه آوارگان انداخت.

صاحب‌خبر -
گروه بین‌الملل-رجانیوز: ارتش اشغالگر صهیونیستی با وجود در جریان بودن مذاکرات برای آتش‌بس و مبادله اسرا، روز شنبه دست به دو جنایت وحشیانه در نوار غزه زد که طی آن بیش از ۴۰۰ فلسطینی شهید و مجروح شدند.
 
این منطقه در جنوب نوار غزه، محل اسکان هزاران آواره فلسطینی بود که هدف بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.
 
شاهدان درباره لحظات اولیه این جنایت که در منطقه «المواصی» واقع در غرب خان‌ یونس اتفاق افتاد، گفتند که ارتش صهیونیستی بمباران گسترده و شدیدی در این منطقه انجام داد و با جنگنده‌های اف ۱۶ بمب‌های نیم تنی بر روی اردوگاه آوارگان انداخت.
 
 
خبرنگار الجزیره که در میان اردوگاه آوارگان حضور دارد، گزارشی از اولین لحظات پس از حمله نیروهای رژیم صهیونیستی تهیه کرده است.
 
 
 
سازمان دفاع مدنی غزه نیز درباره این حمله گفت: در این حمله یک هزار و ۲۰۰ چادر، یک مقر توزیع کمک‌های خیریه و یک مرکز آب شیرین کن تخریب شده است.
 
«احمد عبدالهادی» نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در لبنان در گفت و گو با شبکه المیادین در واکنش به این جنایت تاکید کرد: ملت فلسطین تصمیم گرفته است که تا آخر در کنار مقاومت بایستد و پایداری کند.
 
عبدالهادی گفت: رهبران فلسطین از این قتل عام ها و کشتارها درد می کشند ولی تسلیم شروط دشمن صهیونیستی و دولت آمریکا که حامی جنایتکاران است، نمی شوند.
 
وی بیان کرد: کشتار آوارگان در خان یونس، ناشی از شکست تلخ و بن بست اشغالگران در میدان نبرد است.
 
سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان نیز گفت: این جنایت ها، اصرار ما بر دستیابی به خواسته هایمان را بیشتر می کند.
 
ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی ایران نیز در پیامی که در حساب رسمی خود در فضای مجازی به اشتراک گذاشت، عنوان داشت: شلیک موشک به اردوگاه‌های پناهندگان در منطقه "المواصی" و مناطق غربی "خان یونس" در جنوب نوار غزه، آنهم در شرایطی که به عنوان مکان‌های امن اعلام شده بودند، تازه ترین جنایت از سلسله جنایتهای رژیم کودک‌کُش صهیونیستی است که با ادامه سکوت مرگبار مجامع بین‌المللی، در سایه کمک‌های نظامی آشکار رژیم آمریکا، در نتیجه همراهی برخی دولتهای برخوردار از رفتار دوگانه و فریبکارانه اروپایی و در میانه بی‌تدبیری ها و عدم استفاده از ظرفیت بی‌بدیل کشورهای اسلامی رخ می‌دهد.
 
انتهای پیام/

نظر شما