شناسهٔ خبر: 67675187 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دفاع مدنی غزه: ۴۰۰ نفر در حمله رژیم صهیونیستی به المواصی شهید و زخمی شدند

تهران- ایرنا- سازمان دفاع مدنی غزه یکشنبه شب آمار نهایی شهدا و زخمی‌های حمله روز شنبه رژیم صهیونیستی به منطقه المواصی را ۴۰۰ نفر اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از الجزیره، سازمان دفاع مدنی غزه اعلام کرد که پس از پایان عملیات جستجو در منطقه المواصی در خان یونس واقع در جنوب غزه، ۴۰۰ نفر در این حمله رژیم صهیونیستی شهید و زخمی شدند.

سازمان دفاع مدنی غزه افزود: در این حمله یک هزار و ۲۰۰ چادر، یک مقر توزیع کمک‌های خیریه و یک مرکز آب شیرین کن تخریب شد.

این نهاد اضافه کرده است: ما اصرار اشغالگران بر هدف قرار دادن غیرنظامیان و امتناع آنها از هماهنگی ورود و خروج زخمی‌ها و شهدا را محکوم می‌کنیم.

پیش تر محمود بصل سخنگوی سازمان دفاع مدنی غزه اعلام کرده بود که در جنایت المواصی ۹۰ نفر شهید و بیش از ۳۰۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

به گزارش ایرنا، ارتش اشغالگر صهیونیستی با وجود در جریان بودن مذاکرات برای آتش‌بس و مبادله اسرا، روز شنبه دست به دو جنایت وحشیانه در نوار غزه زد که طی آن بیش از ۴۰۰ فلسطینی شهید و مجروح شدند.

این منطقه در جنوب نوار غزه، محل اسکان هزاران آواره فلسطینی بود که هدف بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

شاهدان درباره لحظات اولیه این جنایت که در منطقه «المواصی» واقع در غرب خان‌ یونس اتفاق افتاد، گفتند که ارتش صهیونیستی بمباران گسترده و شدیدی در این منطقه انجام داد و با جنگنده‌های اف ۱۶ بمب‌های نیم تنی بر روی اردوگاه آوارگان انداخت.

شاهدان همچنین اعلام کردند که رژیم صهیونیستی با ۹ موشک به طور پیاپی اردوگاه را هدف قرار داد.

نظر شما