شناسهٔ خبر: 67672009 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

بمباران مدرسه آنروا در غزه/ ۱۲ نفر شهید شدند

اشغالگران صهیونیست در جنایت دیگری، مدرسه ابوعریبان در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کردند که به شهید و زخمی شدن ده‌ها آواره اسکان یافته در این مدرسه منجر شد.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه مدرسه «ابو عربیات» متعلق به آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل (آنروا) را در اردوگاه النصیرات در مرکز غزه که آوارگان فلسطینی در آن پناه گرفته بودند، هدف قرار دادند، که در نتیجه ۱۲ غیر نظامی به شهادت رسیده و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش تسنیم، ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته حمله وحشیانه‌ای به اردوگاه‌های آوارگان در منطقه المواصی در خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه انجام داد و طبق آمار اعلام شده از سوی وزارت بهداشت فلسطین، حدود ۴۰۰ غیرنظامی در این حمله وحشیانه به شهادت رسیده و زخمی شدند.

علاوه بر جنایتی که ارتش صهیونیستی دیروز در منطقه المواصی انجام داد، نیرو‌های اشغالگر کشتار دیگری را در اردوگاه الشاطی در غرب شهر غزه انجام دادند که منجر به شهادت دست کم ۲۲ غیرنظامی و زخمی شدن ده‌ها نفر دیگر شد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) جنایت روز گذشته رژیم اسرائیل در منطقه المواصی در خان‌یونس را ادامه نسل‌کشی صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین عنوان کرد و دولت آمریکا را نیز مستقیماً در این جنایات شریک دانست.

نظر شما