شناسهٔ خبر: 67680925 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فرماندار دزپارت به ایلنا خبرداد؛

شعله‌ور شدن مجدد آتش‌سوزی در ارتفاعات دزپارت/اعزام اکیپ‌های کمکی و درخواست بالگرد + فیلم

فرماندار دزپارت به ایلنا خبرداد؛ فرماندار شهرستان دزپارت در پی شعله‌ور شدن آتش‌سوزی جنگلی در حوالی دریاچه کارون سه، از ورود تمامی نیروهای کمکی برای کنترل این آتش سوزی خبر داد.

صاحب‌خبر -

مجید رحمانی به خبرنگار ایلنا گفت: آتش‌سوزی در منطقه پایین دست دریاچه کارون سه از روز گذشته در حوالی بعدازظهر آغاز و به سمت روستای سررگ خواجوی ها و از آنجا در عرض جغرافیایی به سمت روستای آب سوراخ کشیده شد.

او افزود: در پی این حادثه، عوامل منابع طبیعی، اهالی روستاهای اطراف، دوست‌داران و انجمن‌های فعال و تمامی نیروهای کمکی تا ساعت پنج صبح امروز با تمام قوا پای کار بودند که در نتیجه این آتش سوزی صبح امروز مهار شد. 

رحمانی ادامه داد: کنده‌های نیمه سوز و آتش گرفته شده درختان با وزش باد صبح امروز یک بار دیگر باعث شعله‌ور شدند و در نتیجه گسترش آتش در همان منطقه اولیه آغاز شد.

فرماندار دزپارت تصریح کرد: در حال حاضر آتش‌سوزی در منطقه سررگ و آب سوراخ کنترل شده اما به دلیل انتشار آتش در دیگر مناطق مانند آب سوراخ داوودی ها و چند نقطه دیگر، نیروهای امدادی شهرستان دزپارت و ایذه به شدت در حال تلاش برای مهار نهایی آتش هستند و احتمالا تا یکی دو ساعت دیگر کاملا خاموش شود. 

او در پایان گفت: تیم های کمکی تازه از ایذه و باغملک به سمت دهدز حرکت کرده‌اند. در صورت عدم کنترل آتش‌سوزی هماهنگی های لازم با استان برای اعزام بالگرد نیز صورت گرفته است.

mp4
انتهای پیام/

نظر شما