شناسهٔ خبر: 67678038 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

فکر کردند بی‌خیال جام می‌شویم

صاحب‌خبر -
گروه ورزشی:دیبو مارتینز بار دیگر پس از قهرمانی تیمش اظهاراتی جنجالی را مطرح کرده است.
به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین صبح امروز به وقت ایران در دیدار فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ مقابل تیم ملی کلمبیا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۰-۱ و تک گل لائوتارو مارتینز در وقت اضافه دوم برابر این تیم به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

مارتینز مانند چند سال اخیر یکی از ارکان اصلی موفقیت تیم ملی آرژانتین در این مسابقات بود و با نمایش درخشانی که در دروازه این تیم داشت باعث شد که آنها بتوانند برای دومین دوره متوالی به عنوان قهرمان رقابت‌های کوپا معرفی شوند و جام را با خود به خانه ببرند که اتفاقی تاریخی و ارزشمند برای آنهاست. 

این ستاره تیم ملی آرژانتین که همیشه از حواشی زیادی هم برخوردار است پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «این که دو عنوان قهرمانی در کوپا داشته باشید اتفاق بسیار خوبی برای این تیم و این کشور است. ما می‌خواهیم کاری کنیم که آنها باز هم لذت ببرند و تلاش زیادی برای این کار خواهیم کرد.

آنها فکر کردند که ما با کسب یک قهرمانی بی‌خیال و آرام می‌شویم اما بار دیگر نشان دادیم که چه تیمی هستیم. حالا باید در فینالیسما برابر تیم ملی اسپانیا بازی کنیم و این شانس را داریم که یک جام دیگر کسب کنیم. این اتفاق خودش نشان می‌دهد که ما چه تیمی هستیم و چه انگیزه‌ای داریم.»

برچسب‌ها:

نظر شما