شناسهٔ خبر: 67677125 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

این جاده شمالی یکطرفه شد/ ترافیک سنگین در این محور‌ها

آخرین وضعیت محورهای ترافیکی کشور اعلام شد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا محدودیت های ترافیکی امروز را اعلام کرد.

سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه کشور در گفت و گو با ایلنا درباره آخرین وضعیت محورهای ترافیکی گفت: تردد از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

وی ادامه داد: ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه، در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های امامزاده هاشم، پلور، گزنک و تونل وانا و در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل ۸ تا ۱۳ و حدفاصل تونل ۱۷ تا تونل ۱۸ و حدفاصل ابتدا تا انتهای تونل البرز سنگین است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور کشور ادامه داد: تردد روان در محور فیروزکوه، آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده و محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

سرهنگ شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها تصریح کرد: ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج – قزوین محدوده‌های گرمدره و ناصرآباد گزارش شده است.

وی درباره «محدودیت ترافیکی» اعمال شده در ۲۵ تیر ماه گفت: در استان‌های البرز و مازندران محور چالوس (شمال به جنوب) محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب (محور فوق) اعمال شد.

نظر شما