شناسهٔ خبر: 67678308 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

جاده چالوس یکطرفه شد/ ترافیک نیمه‌سنگین در ۴ محور مواصلاتی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس، آزادراه تهران - شمال و محور هراز خبر داد.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: سرهنگ احمد شیرانی در گفتگو با ایسنا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور، در حال حاضر ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور چالوس در حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده انارک نیمه سنگین است. همچنین وضعیتی مشابه در مسیر جنوب به شمال محور هراز در حدفاصل آب اسک تا گزنک و محدوده بایجان گزارش شده است.

وی از ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران – شمال در حدفاصل تونل ۸ تا ۱۳ و حدفاصل تونل ۱۷ تا تونل ۱۸ و حدفاصل ابتدا تا انتهای تونل البرز خبر داد و گفت: در آزادراه کرج – قزوین در محدوده مهرویلا نیز ترافیک پرحجم و نیمه سنگین گزارش شده است. در دیگر محور‌های مواصلاتی کشور تردد به آرامی و به شکل روان درحال انجام است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از صبح امروز نیز محدودیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور چالوس ایجاد شد و با تخلیه بار ترافیکی از دقایقی پیش این محور در مسیر جنوب به شمال یک‌طرفه شد. مسیر شمال به جنوب محور چالوس برابر اعلام قبلی از ساعت ۲۴ امشب بازگشایی می‌شود و در طول این ساعات رانندگان و مسافران می‌توانند از مسیر‌های جایگزین نظیر محور هراز و فیروزکوه برای تردد به سمت جنوب استفاده کنند.

شیرانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌گزارش‌ها حاکی از جوی آرام در جاده‌های سراسر کشور است، اما با توجه به گرمای هوا، لازم است که رانندگان حتما به ازای هر دو ساعت رانندگی، دستکم ۱۵ دقیقه در حاشیه امن مسیر توقف کرده و سپس به مسیر خود ادامه دهند.

وی درباره محور‌های مسدود نیز گفت:‌هیچ یک از محور‌های اصلی کشور مسدود نیست. تنها محور‌های فرعی هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، یزد – دربید و محور پونل – خلخال تا اطلاع بعدی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در پایان افزود: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

نظر شما