شناسهٔ خبر: 67681526 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیر ستاد اقامه نماز قم:

نماز جماعت ظهر عاشورا در قم اقامه می‌شود

حوزه/مدیر ستاد اقامه نماز قم گفت: نماز جماعت ظهر عاشورا در نقاط مختلف شهر قم، حرم بانوی کرامت، مسجد جمکران، بقاع متبرکه و محل برگزاری محافل عزاداری سید و سالار شهیدان اقامه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام علی عرب‌پور، مدیر ستاد اقامه نماز استان قم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: همه دستگاه‌ها می‌بایست تمامی تلاش خود را در بستری سازی و تامین ملزومات اقامه نماز جماعتی باشکوه به کار گیرند.

وی با اشاره به حضور میلیونی عزاداران در مراسم عزاداری سیدالشهدا (ع) بر لزوم تامین آب مناسب برای وضو تاکید کرد و گفت: شهرداری، شرکت آب و فاصلاب و شرکت آب منطقه‌ای می‌بایست تمامی ظرفیت‌ها را پای کار بیاورند تا زائرین برای گرفتن وضو با مشکلی مواجه نشوند.

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به مفروش کردن مسیرهای منتهی به آستان کریمه اهل بیت علیهم السلام در هنگام اذان ظهر بیان کرد: مفروش کردن بخشی از مسیرها یکی دیگر مباحثی است که می‌بایست با استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها صورت گیرد.

وی ادامه داد: با حضور و بازدید در این هیئات از مردم دعوت کردیم تا با حضور در این حماسه عظیم، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با شکوهی داشته باشیم.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم تصریح کرد: مقدمات اقامه نماز ظهر عاشورای حسینی در حرم حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران و سایر محافل برپایی عزای سید و سالار شهیدان فراهم شده است.

حجت الاسلام عرب پور با اشاره به برگزاری نماز جماعت ظهر عاشورای حسینی در بقاع متبرکه خاطرنشان کرد: بستر سازی برگزاری اقامه نماز جماعت ظهر تاسوعا و عاشورای حسینی در امامزادگان و بقاع متبرکه از جمله انتظارات ستاد اقامه نماز از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم است.

۳۱۳/۱۷

نظر شما