شناسهٔ خبر: 67676732 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

افزایش فعالیت نیروهای خدمات شهری تبریز در تاسوعا و عاشورا

تبریز - ایرنا - معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز گفت: کارکنان حوزه خدمات شهری شهرداری و نیروهای سازمان پسماند و آتش نشانی در تاسوعا و عاشورا با حضور میدانی در سطح شهر فعالیت دوچندانی برای تنظیف شهر و ارایه خدمات به عزاداران حسینی می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، «هادی بدری» افزود: نیروهای خدمات شهری به ویژه پاکبانان زحمت کش در جهت تنظیف شهر در حین و بلافاصله بعد از پایان مراسم عزاداری دسته ها و هیات ها اقدام به پاکسازی معابر و محوطه اماکن مذهبی می کنند.

وی اظهار کرد: برای سهولت در برپایی مراسم سوگواری و خدمات رسانی به عزاداران حسینی به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورا تمهیدات لازم از سوی این معاونت اتخاذ شده است.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با بیان اینکه نیروهای خدمات شهری و آتش نشانی در دهه اول محرم در آماده باش هستند، گفت: همانند سال های گذشته نیروهای خدمات شهری با حضور خود در سطح شهر اقدام به انجام وظیفه و تامین امنیت دسته های عزاداری به ویژه در عزاداری بازار تبریز و اجتماع بزرگ عزاداران حسینی تبریز می کنند.

بدری، با قدردانی از همراهی شهروندان تبریز با خادمان خود در ایام عزاداری محرم، ادامه داد: در راستای احترام به سوگواری سالار شهیدان، نمادهای نورپردازی شده و چراغانی ها از اول ماه محرم تا عاشورای حسینی در سطح شهر خاموش شده است.

وی یادآور شد: در طول سال جدید تزئینات و نمادهای نورپردازی شده متنوعی در سطح شهر تبریز نصب و اجرا شده است ولی با توجه به فرا رسیدن ایام محرم و صفر و سوگواری سرور و سالار شهیدان، مقرر شد تا این چراغانی و تزئینات به مدت ۱۰ شب خاموش باشد.

نظر شما