شناسهٔ خبر: 68178756 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تاجگردون:

هجمه سیاسی به پزشکیان بخاطر وزیر پیشنهادی وزارت کشور است

تاجگردون: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، هجمه سیاسی به کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم را متوجه وزیر پیشنهادی کشور عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از یاسوج، "غلامرضا تاجگردون" در کلیپی که در صفحه شخصی خود، آن را منتشر کرده و این کلیپ را مربوط به جلسه بررسی برنامه‌های اسکندر مومنی وزیر پیشنهادی کشور دولت چهاردهم ذکر کرده است، به این وزیر پیشنهادی می گوید: آقای دکتر مومنی، هجمه سیاسی به کابینه پیشنهادی دولت آقای پزشکیان بدون تعارف بخاطر جنابعالی است.

وی با بیان اینکه تابلوی سیاسی هر دولتی انتخاب وزیر کشور است،  خاطرنشان کرد: تابلوی سیاسی دولت آقای پزشکیان انتخاب وزیر کشورش است، چرا؟ چون‌که احزاب و تشکل‌های سیاسی درون نظام، توقع‌های مختلف خود را بر اساس دیدگاه و نظر وزیر کشور ارائه می‌کنند.

تاج‌گردون از وزیر پیشنهادی کشور خواست که یک سری شاخص‌های مهم اجرایی را مشخص کند تا نمایندگان، احزاب و جامعه توقعات‌شان را بر اساس آن شاخص‌ها با او در میان بگذارند.

وی گفت: در غیر‌ این‌صورت باید از صبح تا ظهر تذکرات نمایندگان را بشنوید و عصر تا شب هم تذکرات جریان‌های سیاسی را بشنوید.

نماینده گچساران و باشت در مجلس افزود: شما (مومنی وزیر پیشنهادی کشور) نمی‌ توانید میز استانداران را میز سهامی جریان‌ها کنید، مثلاً بگویید که چون فلان استان رأی اکثریت به آقای جلیلی داده‌ است، استاندار را فردی بگذارید که طرف‌دار آقای جلیلی است و برعکس.

تاجگردون در پایان سخنان خود تاکیدکرد: پس حضرتعالی باید شاخص‌هایی را مشخص کنید که بر اساس آن عمل شود.

انتهای پیام/

نظر شما