شناسهٔ خبر: 68178796 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان مطرح کرد

لزوم همکاری و همراهی دولت و شهروندان برای بازآفرینی بافت فرسوده

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با تاکید بر لزوم همکاری و همراهی دولت و شهروندان جهت باز آفرینی بافت فرسوده گفت: بخش زیادی از بافت فرسوده منطقه ۶ شهرداری اصفهان را محله همت‌آباد با مساحت ۸۵/۴۹ هکتار تشکیل می‌دهد که تراکم جمعیت در آن ۱۶۷ نفر در هکتار است.

صاحب‌خبر -

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید از بافت فرسوده منطقه ۶ شهرداری اصفهان که به همراه معاونان ادارات خدمات شهری، عمران، ترافیک، برنامه‌ریزی، املاک و آزادسازی و ارتباطات این منطقه انجام شد، اظهار کرد: در این بازدید با شهروندان ساکن در بافت فرسوده گفت‌وگوهایی انجام و برای آزادسازی املاک در مسیر (طبق مقررات و برنامه و بودجه) اعلام آمادگی شد.

وی با تاکید بر لزوم همکاری و همراهی دولت و شهروندان جهت باز آفرینی بافت فرسوده افزود: بخش زیادی از بافت فرسوده منطقه ۶ شهرداری اصفهان را محله همت‌آباد با مساحت ۸۵/۴۹ هکتار تشکیل می‌دهد که تراکم جمعیت در آن ۱۶۷ نفر در هکتار است و به لحاظ میزان جمعیت در رتبه دوم قرار می‌گیرد.

لزوم همکاری و همراهی دولت و شهروندان برای بازآفرینی بافت فرسوده

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: ۶۵ درصد از بافت فرسوده منطقه ۶ شهرداری اصفهان در محله همت‌آباد و ۳۵ درصد باقی‌مانده آن با مساحت تقریبی ۱۷ هکتار در محله تخت‌فولاد قرار دارد.

باقری با اشاره به پروژه نوسازی بافت فرسوده و بازآفرینی شهری محله همت‌آباد تصریح کرد: مساحت فاز نخست این پروژه ۱۳ هزار مترمربع بوده، همچنین سه بلوک فاز شرقی در حال ساخت است که در این راستا ۲۳ واحد نامرغوب تجمیع و ۷۲ واحد مسکونی باکیفیت با تکمیل این سه بلوک به بهره‌برداری رسیده است.

نظر شما