شناسهٔ خبر: 67676272 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

تردد خودروها از چالوس به کرج ممنوع شد

صاحب‌خبر -

به منظور تخلیه بار ترافیکی و پیشگیری از حوادث جاده ای با هماهنگی ها صورت گرفته تردد خودروها از چالوس به کرج تهران ممنوع شد.

تردد خودروها از چالوس به کرج ممنوع شد
تین نیوز

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به منظور تخلیه بار ترافیکی و پیشگیری از حوادث جاده ای با هماهنگی ها صورت گرفته تردد خودروها از چالوس به کرج تهران ممنوع شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سروان پژمان لطفی افزود : برابر هماهنگی های به عمل آمده از حوالی ساعت هشت تردد خودروها از محدوده " طویر" بخش مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع شده است.

لطفی اظهار کرد : در زمان حاضر طبق گزارش ها و بازدیدها در این مسیر ، شاهد ترافیک پر حجم و سنگین در محور کندوان هستیم به نحوی که حرکت خودروها به شیوه قطاری در طول این گذرگاه با سرعت بسیار پایین بوده است.

وی گفت : به محض تخلیه بار ترافیکی در مسیر جنوب به شمال ، محور کندوان ۲ طرفه خواهد شد که در این ارتباط اطلاع رسانی می شود.

همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) و تعطیلات ، رغبت مسافران به مازندران به ویژه خطه غربی این استان بیشتر شده و بنابراین تمامی راه های ارتباطی از پایتخت یا دیگر استان های کشور به مازندران به ویژه کندوان ، هراز و سواد کوه این روز ها بسیار پرترافیک و سنگین است.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر نیز درحوزه استان مازندران است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما