شناسهٔ خبر: 67676075 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

تردد خودروها از چالوس به کرج ممنوع شد

«به‌منظور تخلیه بار ترافیکی و پیشگیری از حوادث جاده‌ای با هماهنگی‌های صورت‌گرفته تردد خودروها از چالوس به کرج ـ تهران ممنوع شد.»

صاحب‌خبر -

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: «به‌منظور تخلیه بار ترافیکی و پیشگیری از حوادث جاده‌ای با هماهنگی‌های صورت‌گرفته تردد خودروها از چالوس به کرج ـ تهران ممنوع شد.»

به گزارش ایرنا، سروان پژمان لطفی روز دوشنبه افزود: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده از حوالی ساعت هشت تردد خودرو‌ها از محدوده " طویر" بخش مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع شده است.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر طبق گزارش‌ها و بازدید‌ها در این مسیر، شاهد ترافیک پر حجم و سنگین در محور کندوان هستیم به نحوی که حرکت خودرو‌ها به شیوه قطاری در طول این گذرگاه با سرعت بسیار پایین بوده است.

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: به محض تخلیه بار ترافیکی در مسیر جنوب به شمال، محور کندوان ۲ طرفه خواهد شد که در این ارتباط اطلاع رسانی می‌شود.

همزمان با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) و تعطیلات، رغبت مسافران به مازندران به ویژه خطه غربی این استان بیشتر شده و بنابراین تمامی راه‌های ارتباطی از پایتخت یا دیگر استان‌های کشور به مازندران به ویژه کندوان، هراز و سواد کوه این روز‌ها بسیار پرترافیک و سنگین است.

نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج- چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر نیز درحوزه استان مازندران است.

نظر شما