شناسهٔ خبر: 67674166 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

نتایج یک نظرسنجی؛ ۶۶ درصد از حامیان حزب دموکرات در حمایت از بایدن مردد هستند

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد، اکثر رای‌دهندگان دموکرات در آمریکا در صورت پیشنهاد جایگزینی برای نامزدی این حزب در انتخابات، بایدن را رها می‌کنند. طبق نتایج این نظرسنجی، ۳۰ درصد از دموکرات‌ها حاضرند به هر فردی دیگری به غیر از بایدن رای دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد، اکثر رای‌دهندگان دموکرات در آمریکا در صورت پیشنهاد جایگزینی برای نامزدی این حزب در انتخابات، بایدن را رها می‌کنند.

طبق نتایج یک نظرسنجی اکثر رای‌دهندگان حزب دموکرات در آمریکا در صورتی که گزینه دیگری برای نامزدی این حزب در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور پیشنهاد شود، دست از حمایت از جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی این کشور برمی‌دارند. 

به گزارش نیویورک پست، طبق نتایج نظرسنجی جدیدی که به تازگی انجام گرفته است، 30 درصد از رای‌دهندگان دموکرات عنوان کرده‌اند که هر گزینه عمومی دیگری غیر از بایدن باشد به او رای می دهند. 

این رقم به 66 درصد افزایش پیدا می‌کند، اگر نامزدهای خاص‌تری برای نامزدی حزب دموکرات در انتخابات 2024 معرفی شوند. 

نظرسنجی مذکور بر تشدید نگرانی‌ها در مورد توانایی بایدن جهت رهبری بر مردم آمریکا برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس‌جمهور این کشور حکایت دارد. 

 

نظرسنجی مذکور از تاریخ 8 تا 11 ژانویه توسط موسسه سنتر اسکور انجام گرفت و نزدیک به 2 هزار و 300 رای‌دهنده شامل 1 هزار و 6 نفر جمهوری‌خواه، 1 هزار و 117 دموکرات و 172 رای‌دهنده مستقل در آن شرکت کردند. 

 

طبق نتایج این نظرسنجی، 30 درصد از دموکرات‌ها حاضرند به هر فردی دیگری به غیر از بایدن رای دهند. 

 

با این حال، 58 درصدشان اعلام کرده‌اند که حتی پس از مناظره فاجعه بار وی به عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات به او رای خواهند داد. در این میان 12 درصد دیگر هم هنوز در مورد تصمیم خود برای رای به بایدن و یا فرد دیگری غیر از بایدن مطمئن نیستند. 

 

کامالا هریس و میشل اوباما دو مورد از گزینه‌های پیشنهادی جایگزین به جای بایدن در این نظرسنجی هستند که حدود 15 درصد از رای‌دهندگان از آنها به جای بایدن حمایت‌ کرده‌اند.

 

گوین نیوسام، فرماندار ایالت کالیفرنیا، برنی سندرز، سناتور دموکرات ایالت ورمونت، هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا از دیگر گزینه‌های پیشنهادی برای جایگزینی با بایدن هستند. 

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما