شناسهٔ خبر: 67672784 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس:

مدیران تا تشکیل دولت جدید کارها را بدون وقفه انجام دهند

همدان-نماینده شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: مدیران تا زمان تشکیل دولت جدید بدون هیچ وقفه‌ای کار خود را انجام بدهند و تلاش خود را بکار گیرند و نباید کار مردم متوقف شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، فتح الله توسلی در شورای اداری شهرستان بهار ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) با اشاره به اینکه شهادت آیت الله رئیسی و همراهان، بهترین پاداش الهی به شهدای خدمت بود گفت: شهدای خدمت در خصوصیات مختلف جز بهترین‌ها بودند و همواره بر آنچه که می‌گفتند عمل می‌کردند.

وی ضمن تشکر از هیأت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات گفت: در کمتر از چهار ماه برگزاری سه انتخابات کار بسیار بزرگی بود که انجام شد، و مقام معظم رهبری همواره با تدبیر ارزشمند خود، و در آرامش این موضوع را راهبری کردند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: میزان رأی ملت است، و همه ما باید به رئیس جمهور منتخب کمک کنیم و قطعاً مجلس و دولت در حل مشکلات مردم تمام تلاش خود را بکار خواهند بست.

توسلی ادامه داد: مدیران تا زمان تشکیل دولت جدید بدون هیچ وقفه‌ای کار خود را انجام بدهند و تلاش خود را بکار گیرند و نباید کار مردم متوقف شود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با بیان اینکه متأسفانه شاخص‌های از شهرستان در استان و کشور وجود دارد، که با واقعیت متفاوت است گفت: معیار جذب اعتبارات شاخص‌هایی است که مشخص شده مثلاً در شهرستان بهار اشاره شده ۱۰۰ درصد راه‌ها آسفالت است ولی چنین نیست.

وی افزود: وزارت ارتباطات معتقد بود که تمامی نقاط حوزه انتخابیه پوشش ارتباطی دارد ولی وقتی بین مردم می‌رویم واقعیت طور دیگری است و باید این شاخص‌ها اصلاح شود که این زمان بر است.

توسلی بیان کرد: حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبارات از استان در حال برگشت به خزانه است، که فقط اعتبار یکی از ادارات کل ۲۳۳ میلیارد تومان است و ما باید برای اعتبار از آن وزارتخانه به آن وزارتخانه برویم.

وی با اشاره به اینکه ۳۶۵ میلیارد تومان اعتبارات متوازن استان بود گفت: کل اعتبارات در شهرستان بهار ۵۵ میلیارد تومان است و با این اعتبار کاری نمی‌شود کرد، و تلاش کردیم که از منابع خارج از استان اعتبار جذب کنیم و فقط در حوزه راه بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار از منابع مختلف جذب شد.

توسلی افزود: اگر در سال گذشته مجتمع‌های آبرسانی احداث و تجهیز صورت نمی‌گرفت قطعاً اکنون جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر با مشکل تأمین آب شرب مواجه می‌شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه قطعی برق کشاورزان را با مشکل مواجه کرده است گفت: کاهش سوخت نیز موجب گلایه کشاورزان و تراکتورداران شده که باید در این خصوص تدبیری صورت گیرد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در پایان گفت: تمام تلاش مسئولان شهرستان گره گشایی از مشکلات مردم است و این رویه با همدلی و انسجامی که در سطح شهرستان است قطعاً در کار مردم تسهیل ایجاد خواهد کرد.

نظر شما