شناسهٔ خبر: 67670087 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ: شاخص‌های تخصیص اعتبارات شهرستان‌ها باید بازنگری شود

همدان - ایرنا- نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: شاخص های تخصیص اعتبارات شهرستان ها از جمله بهار گاها با واقعیت موجود متفاوت بوده و باید بازنگری شود.

صاحب‌خبر -

فتح الله توسلی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بهار با اشاره به اینکه شهادت آیت الله رییسی و همراهان، بهترین پاداش الهی به شهدای خدمت بود افزود: شهدای خدمت در خصوصیات مختلف جزء بهترین ها بودند و همواره بر آنچه که می گفتند عمل می کردند.

وی ضمن تشکر از هیأت های اجرایی و نظارت بر انتخابات گفت: در کمتر از چهار ماه برگزاری سه انتخابات کار بسیار بزرگی بود که انجام شد و مقام معظم رهبری همواره با تدبیر ارزشمند خود،و در آرامش این موضوع را راهبری کردند.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: میزان رأی ملت است و همه ما باید به رئیس جمهور منتخب کمک کنیم و قطعا مجلس و دولت در حل مشکلات مردم تمام تلاش خود را بکار خواهند بست.

توسلی ادامه داد: مدیران تا زمان تشکیل دولت جدید بدون هیچ وقفه ای کار خود را انجام بدهند و تلاش خود را بکار گیرند و نباید کار مردم متوقف شود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس با بیان اینکه متأسفانه شاخص هایی از شهرستان در استان و کشور وجود دارد که با واقعیت متفاوت است،گفت: معیار جذب اعتبارات شاخص هایی است که مشخص شده مثلا در شهرستان بهار اشاره شده ۱۰۰درصد راه ها آسفالت است ولی چنین نیست.

وی افزود: وزارت ارتباطات معتقد بود که تمامی نقاط حوزه انتخابیه پوشش ارتباطی دارد ولی وقتی بین مردم می‌رویم واقعیت طور دیگری است و باید این شاخص ها اصلاح شود که این زمان بر است.

توسلی بر هزینه کرد مناسب اعتبارات تاکید کرد و گفت: بخش قابل توجهی از اعتبارات استانی در حال بازگشت به خزانه است در حالی که نمایندگان برای دریافت اعتبارات پیگیری های زیادی از وزارتخانه ها دارند.

وی با اشاره به اینکه سه هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبارات متوازن استان بود گفت: کل اعتبارات در شهرستان بهار ۵۵۰ میلیارد ریال است و با این اعتبار کار زیادی نمی توان انجام داد بنابراین تلاش کردیم که از منابع خارج از استان اعتبار جذب کنیم و فقط در حوزه راه بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از منابع مختلف جذب شد.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر در سال گذشته مجتمع های آبرسانی احداث و تجهیز صورت نمی‌ گرفت قطعا اکنون جمعیتی بالغ بر ۲۰ هزار نفر با مشکل تأمین آب شرب مواجه می شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه قطعی های برق کشاورزان این شهرستان را با مشکل مواجه کرده است،گفت: کاهش سوخت نیز موجب گلایه کشاورزان و تراکتورداران شده که باید در این خصوص تدبیری صورت گیرد.

توسلی گفت: تمام تلاش مسئولان شهرستان گره گشایی از مشکلات مردم است و این رویه با همدلی و انسجامی که در سطح شهرستان است قطعا در کار مردم تسهیل ایجاد خواهدکرد.

نظر شما