شناسهٔ خبر: 67667998 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

برای نخستین بار در جزیره کیش،

ایجاد هم‌افزایی بین تور اپراتورها، چارتر کننده‌ها و هتل ها با هدف افزایش پروازها و رونق گردشگری کیش

برای نخستین بار در جزیره کیش، ایجاد بسترهای لازم برای هم افزایی بین توراپراتورهای، شرکت های هواپیمایی و هتل ها با هدف افزایش مسیرهای پروازی به کیش از مبادی مختلف پروازی از سراسر کشور از مهمترین رویکردهای کمپین « بزن بریم کیش» است.

صاحب‌خبر -
به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سید علیرضا کاظمی دولابی در خصوص نشست رحیم سرهنگی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تورگردانان و چارترکنندگان با هدف هم افزایی بخش خصوصی و سازمان در توسعه گردشگری کیش در طول سال به ویژه ایام تابستان اظهار کرد: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی یک سال گذشته چندین نشست کارشناسی با حضور ذینفعان حوزه گردشگری که با پروازها در ارتباط هستند مانند توراپراتورها، چارترکنندگان و هتلداران داشته اند.

وی با بیان این که کمبود پروازها به کسب و کارها و اقتصاد جزیره کیش لطمه می زند؛ افزود: با توجه به آغاز فعالیت‌های کمپین « بزن بریم کیش » و با عبور از ایام الله محرم و صفر، ضرورت تامین زیرساخت های اولیه و مهم مانند پروازها در رونق گردشگری کیش، ضرورت هم افزایی در این حوزه بیش از پیش مشاهده می شود. کاظمی با تاکید بر اهمیت بررسی راهکارهای گذر از مشکلات در مسیر توسعه گردشگری ادامه داد: ایجاد هم افزایی و همگرایی برای نخستین بار بین توراپراتورها، شرکت های هواپیمایی و هتل ها علاوه بر مشوق‌هایی که در گذشته توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در رسانه‌ها اعلام شده است؛ می‌تواند در رسیدن به این هدف ما را یاری کند.

وی با اشاره به تعیین کارگروهی متشکل از سه نفر از نمایندگان بخش خصوصی در راستای رایزنی با شرکت های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشور برای رفع مشکلات موجود در این مسیر تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد کیش در این بین به عنوان حامی معنوی و تسهیل گر همراه بخش خصوصی است.

به گفته مجری طرح مرجان، انعقاد تفاهم نامه همکاری چندجانبه بین بخش خصوصی و ارائه مشوق هایی از سوی بخش خصوصی در ارائه طراحی بسته‌های جذاب تور می تواند تاثیر 30 درصدی در افزایش مسافران و مدت اقامت آن ها در کل سال برای جزیره کیش ایجاد کند.

وی به مسیرهایی مانند تهران، شیراز، مشهد، تبریز، ساری و اصفهان به عنوان نخستین مسیرهایی که می توان از آن ها پروازهای بیشتری به جزیره کیش با همکاری شرکت های هواپیمایی، توراپراتورها و هتلداران ایجاد کرد نام برد و خاطر نشان کرد: حمایت سازمان منطقه آزاد کیش از کارگروه انتخابی بخش خصوصی در رایزنی با بخش دولتی می تواند در رایزنی و انعقاد تفاهم نامه های همکاری تسهیلگر باشد.

وی ادامه داد: هم‌افزایی ذینفعان و اولویت بخشی به منافع عمومی و افزایش توان مالی و جذب گردشگر، از مزایای این طرح است که منافع همه طرفین را حفظ و توسعه می‌د‌هد.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما