شناسهٔ خبر: 67572632 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رویدادهای "شهر پایدار" و " کیش اکسپو" بستری مناسب برای معرفی فرصت های سرمایه‌گذاری ایران

با رونمایی از پوستر نمایشگاه های بین المللی "شهر پایدار" و " کیش اکسپو" ، منطقه آزاد کیش مهیای میزبانی از تجار وبازرگانان ملی و بین المللی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، آئین رونمایی از پوستر نمایشگاههای بین المللی "شهر پایدار" و " کیش اکسپو" با حضور سفرا ، نمایندگان تجاری و بازرگانان بیش از ۳۰ کشور خارجی و نمایندگان شرکت کنندگان ایرانی شامگاه جمعه 15 تیر در هتل اسپیناس پالاس تهران برگزار شد.

دراین مراسم مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش گفت: دومین نمایشگاه بین‌المللی شهر پایدار و نخستین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تأمین مالی پایدار از ۱۷ تا ۲۰ مهر در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش میزبان علاقمندان است. همچنین از ۳ تا ۹ آذر سال جاری، جزیره کیش میزبان نمایشگاه تجارت جهانی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و جشنواره‌های روابط فرهنگی بین‌المللی است.

امین میرزایی درادامه از حضور جزیره کیش در نخستین نمایشگاه بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری ایران خبرداد که ششم تا هشتم مهر ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌الملی تهران برگزار می شود.

میرزایی در ادامه با تبیین ظرفیت های منطقه آزاد کیش به ویژِه درحوزه گردشگری به تشریح موقعیت استراتژیک منطقه آزاد کیش پرداخت و عنوان کرد: جزیره کیش در نزدیکی مسیر ترانزیت دریایی کشورهای عراق، کویت، بخشی از قطر و عربستان قرار دارد و به پشتوانه معافیت‌های مالیاتی و گمرکی، پتانسیل های بسیار خوبی برای سرمایه گذاری دارد.

گفتنی است درپایان این مراسم سیدمحمدصادق قنادزاده معاون ارتقای کسب و کارهای بین‌المللی سازمان توسعه تجارت ایران درخصوص فرصت های سرمایه گذاری کشورمان و موقعیت استراتژیک ایران درکریدور تجارت منطقه سخنرانی کرد.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما