شناسهٔ خبر: 67667304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

اکران بیش از ۳۰۰۰ مترمربع بنر ویژه ایام محرم در قم + فیلم

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از اکران بیش از ۳۰۰۰ مترمربع بنر ویژه ایام محرم در قالب سازه‌های مختلف شهری خبر داد.

صاحب‌خبر -

مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به فرارسیدن ایام محرم و صفر و نقش مدیریت شهری در فضاسازی ویژه شهر در این ایام اظهار کرد: اکران سه هزار ۳۳۰ مترمربع بنر ویژه ایام محرم در سطح شهر در قالب سازه‌های پرتابل، استرابرد، عرشه پل، بیلبورد و آویز از جمله اقدامات شهرداری قم در ایجاد حال‌وهوای عزاداری در این ایام است.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت نمایشگرهای شهری برای پاسداری ایام عزاداری امام حسین (ع) افزود: نمایش ۱۷ هزار دقیقه بر روی سه دستگاه نمایشگر شهری از دیگر اقداماتی است که برای این روزها پیش‌بینی شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به تسهیلگری شهرداری قم در ایجاد ایستگاه‌های صلواتی اضافه کرد: در حال حاضر برای ۱۵۰ ایستگاه صلواتی مجوز صادر شده است که موضوعات مختلفی از جمله مسائل ترافیکی و مدیریت پسماند و ارتقای ایمنی در فعالیت این ایستگاه‌ها مد نظر قرار داده شده است.

کلانترزاده با اشاره به راه‌اندازی پویش #از_کودکی با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری قم ادامه داد: این پویش با اهداف تبیین نقش عمیق مکتب عاشورا در ادوار مختلف، اعطای جایگاه ویژه به کودکان به‌عنوان عناصر آینده‌ساز جامعه و تبیین نقش حمایتی مادران و خانواده در پرورش نسل معتقد به سنت‌ها و شریعت دینی با حمایت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در بستر فضای مجازی شکل گرفته است.

وی با دعوت از شهروندان برای شرکت در این پویش و ارسال تصاویر کودکان عاشورایی گفت: نمایشگاهی از این تصاویر برپا خواهد شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به نصب ۴۰ عدد بیرق عزای بزرگ و نصب در میادین و معابر اصلی شهر و در مجاورت حرم مطهر، تصریح کرد: نصب ۲۵ عدد قاب شهری و اکران فرازهایی از زیارت عاشورا از دیگر اقدامات انجام شده در مسیر فضاسازی شهری برای ایام سوگواری است.

کلانترزاده ادامه داد: بازطراحی و نصب ۴۰ المان طوبی و ماه، نصب سه المان فلزی بزرگ نام متبرک اباعبدالله، بهسازی و نصب شش المان زنجیر، تغییر پیش زمینه‌سازه‌های نوری با پیام متنی تبیین قیام عاشورا، تغییر رنگ تمام نورپردازی‌های سطح شهر به رنگ قرمز و سبز از جمله اقدامات سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری قم در ایام بوده است.

نظر شما