شناسهٔ خبر: 67666737 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

یادمان‌های شهدای گمنام البرز آماده میزبانی از عزاداران حسینی (ع) شد

سردار «اسلامی» گفت: یادمان‌های شهدای گمنام استان البرز با برگزاری مراسم‌های ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) آماده میزبانی از عزاداران شد.

صاحب‌خبر -

سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز، اظهار داشت: یادمان‌های شهدای گمنام این استان میزبان حضور عزاداران حسینی هستند و مردم عذادار می‌توانند با حضور در یادمان‌ها از ویژه برنامه‌های آنها بهره ببرند.

وی عنوان کرد: رزمندگان اسلام  در دوران دفاع مقدس نیز با الگوگیری از امام حسین (ع) و یاران باوفایش در واقعه عاشورا، حماسه‌ای جاودانه در آن دوران آفریدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز افزود: رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس با تأسی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های امام حسین (ع) و یاران باوفایش در واقعه عاشورا، حماسه‌ای جاودانه آفریدند.

وی افزود: رزمندگان ما با حضور مقتدرانه خود در جبهه‌های حق علیه باطل، ثابت کردند که پیرو واقعی مکتب عاشورا هستند و در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

سردار اسلامی با بیان اینکه عاشورا و تاسوعا نقطه عطفی در تاریخ اسلام است، تصریح کرد: رزمندگان ما با الگوگیری از این واقعه عظیم، حماسه‌ای آفریدند که تا ابد در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد ماند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، وظیفه‌ای همگانی است و باید همه ما تلاش کنیم تا نسل‌های آینده با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

وی در پایان از برگزاری مراسمات مختلف در سطح استان البرز به مناسبت ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد و گفت: این مراسمات با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و مردم ولایتمدار استان برگزار خواهد شد. استان البرز دارای ۵۴ یادمان از شهدای گمنام است.

انتهای پیام/

نظر شما