شناسهٔ خبر: 67663455 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یادمان های شهدای گمنام البرز آماده میزبانی از عزاداران حسینی (ع ) شد 

کرج – ایرنا - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز اعلام کرد: یادمان های شهدای گمنام این استان با برگزاری مراسم ویژه تاسوعا و عاشورای حسینی (ع) آماده میزبانی از عزاداران حسینی شده است.

صاحب‌خبر -

سردار سرتیپ دوم پاسدار « ابوالفضل اسلامی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براین اساس مردم عزادار شهرستان های اشتهارد ، کرج ، چهارباغ ، ساوجبلاغ، طالقان ،نظرآباد و فردیس می توانند با حضور در این یادمان ها از ویژه برنامه های معنوی آنها بهره ببرند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز گفت: رزمندگان اسلام در طول دوران دفاع مقدس با الگو از رشادت‌ها و ایثارگری‌های امام حسین (ع) و یاران باوفایش در واقعه عاشورا، حماسه‌ای جاودانه آفریدند.

وی افزود: رزمندگان اسلام با حضور مقتدرانه خود در جبهه‌های حق علیه باطل، ثابت کردند که پیرو واقعی مکتب عاشورا هستند و در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند.

سردار اسلامی با بیان اینکه عاشورا و تاسوعا نقطه عطفی در تاریخ اسلام است، تصریح کرد: رزمندگان ما با الگوگیری از این واقعه عظیم، حماسه‌ای آفریدند که تا ابد در تاریخ این سرزمین ماندگار خواهد ماند.

یادمان های شهدای گمنام البرز آماده میزبانی از عزاداران حسینی (ع ) شد 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، وظیفه‌ای همگانی است و باید همه ما تلاش کنیم تا نسل‌های آینده با رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس آشنا شوند.

وی در پایان از برگزاری مراسم مختلف در سطح استان البرز به مناسبت ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خبر داد و گفت: این مراسم با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و مردم ولایتمدار استان برگزار خواهد شد.
استان البرز دارای ۵۴ یادمان شهدای گمنام است .

نظر شما