شناسهٔ خبر: 67667230 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اجرای ۵۳ کیلومتر لوله‌گذاری آب در شهرها و روستاهای استان مرکزی

اراک - ایرنا - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از اجرای ۵۳ کیلومتر لوله‌گذاری آب در سه ماهه نخست سال جاری و در راستای توسعه خدمات در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

«حشمت‌اله عباسی» روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: در این مدت بیش از ۱۶ کیلومتر شبکه توزیع آب توسعه یافت و حدود ۲۱.۵کیلومتر از شبکه فرسوده آب، اصلاح و بازسازی شد.

وی بیان کرد: بیش از ۱۵ کیلومتر خطوط انتقال آب نیز در سال جاری در استان اجرا شد که ۱۰ کیلومتر آن شامل توسعه خطوط انتقال آب و بقیه شامل اصلاح و بازسازی خطوط فرسوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اضافه کرد: از مجموع ۵۳ کیلومتر لوله‌گذاری آب در استان، ۴۳ کیلومتر آن در روستاها انجام شده است.

عباسی افزود: تامین آب مورد نیاز روستاهای استان مرکزی از اولویت‌های این مجموعه است و عمده اقدامات عمرانی این شرکت برای تامین آب روستاهای استان متمرکز شده است.

وی بیان کرد: خدمت بی‌وقفه از وظایف اصلی کارکنان این شرکت است و دغدغه نیروهای متخصص و متعهد این شرکت همواره ارتقا خدمات و کسب رضایت مردم است.

آب مورد نیاز استان مرکزی از ۷۲۶ حلقه چاه، ۴۲ رشته چشمه و ۲۶ رشته قنات تامین می‌شود و در بخش شهری ۳۳۷ هزار مشترک و در روستاها ۱۶۹ هزار مشترک وجود دارد.

نظر شما