شناسهٔ خبر: 67666440 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر هنوز مشخص نیست

قزوین - ایرنا - رییس هیات مدیره باشگاه شمس آذر قزوین گفت:‌ تصمیمی مبنی بر انتصاب سرمربی جدید تا به امروز برای جایگزینی سعید دقیقی نداشته ایم اما یک گزینه مهم در حال بررسی است.

صاحب‌خبر -

مهرداد نجفیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: عنصر وفاداری نسبت به ماندن سعید دقیقی به عنوان سرمربی تیم فوتبال شمس آذر باعث شد تا زمانی که ایشان با باشگاه دیگری قرارداد نبسته است، تصمیماتی در خصوص سرمربی جدید نگیریم.

وی ادامه داد: مذاکرات باشگاه در این خصوص جدی نبوده اما چون می خواهیم تیم ما به تمرینات خود ادامه دهد، گزینه اول برای سرمربی گری تیم شمس آذر، مازیار زارع سرمربی سابق ملوان است.

نجفیان ادامه داد: تلاش داریم تا قرارداد سرمربی جدید تیم را یک یا ۲ ساله ببندیم و بعد از دهه محرم تمرینات بازیکنان تیم را نیز آغاز کنیم چرا که بازیکنان بایستی یک تا ۲ هفته پیش با نفرات موجود تمرینات خود را آغاز می کردیم که به دلیل مشخص نبودن وضعیت سرمربی تیم، این کار به تاخیر افتاد.

رییس هیات مدیره باشگاه شمس آذر قزوین خاطرنشان کرد: تیم ما در حال حاضر با ۱۶ بازیکن سال گذشته که قرارداد با ما دارند بایستی تمرینات خود را با سرمربی جدید آغاز کند و خوشبختانه بدنه تیم تغییری نسبت به سال گذشته نکرده و در ادامه نیز برنامه داریم تا با نظر سرمربی آینده تیم تا پنج بازیکن به نفرات موجود اضافه کنیم.

نظر شما