شناسهٔ خبر: 67670062 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

تخت‌های بیمارستانی قزوین دو برابر می‌شود

قزوین- نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت تعداد تخت‌های بیمارستانی دولتی در استان قزوین دو برابر می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه محمدبیگی ظهر یکشنبه در بازدید از روند پیشرفت ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی شهید رئیسی در قزوین اظهار کرد: این پروژه چون در معرض دید مردم است همه مردم روند اجرای پروژه را نظارت می‌کنند و مردم امروز با مشاهده میزان پیشرفت کار، نظر خود را در رابطه با تعطیلی یا پیشرفت کار ساخت بیمارستان اعلام می‌کنند.

وی بیان کرد: با توجه به میزان تخت‌های بیمارستانی استان قزوین، این پروژه برای مردم دارای اهمیت است و مردم قزوین نسبت به روند اجرای آن حساسیت دارند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: با ساخت مجموعه‌های درمانی استان قزوین و اجرای پروژه‌های عمرانی حوزه سلامت ۱۲۰۰ تخت به تخت‌های بیمارستانی استان قزوین اضافه و تعداد تخت‌های دولتی در استان قزوین دو برابر می‌شود.

وی با گلایه از روند پرداخت اعتبارات این پروژه بیان کرد: تأخیر در پرداخت‌ها باعث زمان‌بر شدن ساخت و در نهایت بالا رفتن هزینه پروژه شد.

محمدبیگی در پایان با بیان اینکه این انتظار وجود دارد که اعتبارات به موقع پرداخت شود تا به اعتبار بیشتری نیاز نباشد، یادآور شد: امروز باید سالانه ۱۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه تزریق شود تا تکمیل شود.

نظر شما