شناسهٔ خبر: 67666393 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس پلیس راهور اردبیل:

محدودیت‌های ترافیکی روز تاسوعا و عاشورای حسینی اعمال می‌شود

اردبیل- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و جهت هر چه بهتر و باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم‌ها، محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

صاحب‌خبر -

سید حجت فتاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران باوفایش، اظهار کرد: پلیس عاشورایی راهنمایی و رانندگی استان اردبیل برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه‌تر مراسم‌های عزاداری ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، همچنین در جهت ارتقای ضریب ایمنی عزاداران حسینی محدودیت و تمهیدات ترافیکی را در تمامی شهرهای استان به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: در این راستا در مرکز استان اردبیل در روز تاسوعا از ساعت ۱۲ ظهر تا اتمام مراسم، تمامی مسیرهای منتهی به چهارراه عالی‌قاپو از جمله تقاطع باغمیشه، تقاطع بازار و چهارراه امام به عالی‌قاپو و همچنین تمامی تقاطع‌ها و میادین منتهی به هسته مرکزی و محل اجرای مراسم‌ها محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: در روز تاسوعا از ساعت ۶ صبح تمامی تقاطع‌ها و میادین منتهی به رینگ هسته مرکزی از جمله تقاطع یاقوت و بهشت فاطمه به پیرعبدالملک، تقاطع ورزش، میدان شریعتی، چهارراه امام، تقاطع باغمیشه منتهی به عالی‌قاپو، میدان مخابرات تقاطع مبارزان منتهی به قیام، چهارراه ژاندارمری منتهی به تقاطع امام حسین و همچنین تمامی معابر و کوچه‌های منتهی به خیابان انقلاب در حد فاصل چهارراه قیام به چهارراه ملت محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

فتاحی افزود: تمامی تقاطع‌ها و میادین منتهی به رینگ اصلی شهر و محل اجرای مراسم محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد و در صورت توقف خودرو در محل‌های اعلامی، از طریق جرثقیل نسبت به جابه‌جایی اقدامات لازم معمول خواهد شد که همشهریان می‌توانند با شماره تماس‌های ۱۱۰ و ۱۲۰ از محل خودروی خود با خبر شوند.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل بیان کرد: درخواست پلیس راهنمایی و رانندگی استان از مردم عاشورایی و حسینی استان اردبیل به ویژه همشهریان و هم استانی‌های مرکز استان این است که همچون سالیان گذشته خادمان و خدمت‌گذاران خود در پلیس راهنمایی و رانندگی را برای خدمت‌رسانی هر چه بهتر یاری کنند.

نظر شما