شناسهٔ خبر: 67666289 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تمجید اسطوره آرژانتینی از طارمی

تهران- ایرنا- هرنان کرسپو مهاجم آرژانتینی سابق تیم فوتبال اینتر میلان در مصاحبه‌ای به تمجید از مهدی طارمی خرید جدید این باشگاه پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهدی طارمی سرانجام روز گذشته(شنبه) به صورت رسمی با عقد قرادادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم به صورت بازیکن آزاد به اینتر میلان ایتالیا پیوست و برای اولین‌بار در تمرینات پیش فصل نراتزوری نیز شرکت کرد.

هرنان کرسپو مهاجم آرژانتینی سابق تیم فوتبال اینتر میلان در مصاحبه‌ای با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» درباره پیوستن مهدی طارمی به اینتر گفت: به نظرم این خرید خوبی است. طارمی تجربه بین‌المللی دارد، او از باشگاهی مانند پورتو می‌آید که در آن دانش لازم را کسب کرد و پیشرفت زیادی کرده است. مهدی در اینتر می تواند نقش مهمی داشته باشد و خرید خوبی برای این تیم است.

وی در رابطه با ویژگی‌های بارز طارمی اظهار داشت: او مهاجمی است که می‌داند چگونه تاثیرگذار باشد. طارمی قدرت سرزنی خوبی نیز دارد و می‌تواند از توانمندی‌هایش استفاده کند.

مهاجم آرژانتینی سابق اینتر در رابطه با اینکه طارمی چگونه می‌تواند در اینتر با سایر بازیکنان هماهنگ شود، نیز گفت: بازیکنان خوب همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرند و طارمی یک حرفه‌ای سطح بالا است.

نظر شما