شناسهٔ خبر: 67672159 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

طارمی در تمرین اینتر پا به توپ شد؛ ۶ دیدار دوستانه در دستور کار اینزاگی

دومین تمرین تیم فوتبال اینتر میلان در شرایطی برگزار شد که تازه‌وارد ایرانی این تیم، تحت نظر سرمربی نراتزوری به تمرین پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، تمرینات پیش‌فصل تیم فوتبال اینترمیلان دومین روز خود را سپری کرد. شاگردان سیمونه اینزاگی که خود را آماده حضور در رقابت‌های سری‌آ ایتالیا می‌کنند، امروز در مرکز BPER تمرین خود را دنبال کردند. مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم ملی فوتبال کشورمان که به‌تازگی راهی ایتالیا و اینتر شده است نیز همچون روز گذشته یکی از نفرات حاضر در این تمرینات بود.

نراتزوری با تمرین امروز کار خود را برای فصل آتی رقابت‌های سری آ ایتالیا در شرایطی آغاز کرد. اینزاگی تیمی متشکل از بازیکنان قدیمی و جدید را دور هم جمع کرده و قصد دارد با آمادگی کامل پا به این مسابقات بگذارد.

طارمی در تمرین اینتر پا به توپ شد؛ ۶ دیدار دوستانه در دستور کار اینزاگی

با هماهنگی مسئولان تیم فوتبال اینترمیلان، شاگردان اینزاگی قرار است در ۶ دیدار دوستانه به میدان بروند. آنها قرار است ۲۷ تیر به مصاف اف‌سی لوگانوی سوئیس بروند و در ادامه اول مرداد مقابل پرگولیتزه ایتالیا صف‌آرایی خواهند کرد. نراتزوری در سومین دیدار ۶ مرداد برابر لاس پالماس اسپانیا به میدان خواهد رفت و ۱۲ مرداد نیز تیم فوتبال پیزا را برابر خود می‌بیند.

بازی با الاتحاد عربستان ۱۷ مرداد و دیدار برابر چلسی انگلیس در ۲۱ مرداد، چالش‌های بعدی شاگردان اینزاگی هستند.

نظر شما