شناسهٔ خبر: 67666281 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

عکس| داور لیگ برتری خداحافظی کرد

داور سرشناس لیگ برتری با انتشار پستی در صفحه شخصی خود از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یاسر همرنگ، داور باتجربه لیگ برتر، در روزهای تعطیلی مسابقات فوتبال باشگاهی به طور ناگهانی از دنیای فوتبال و قضاوت خداحافظی کرد.

این داور مطرح با انتشار پستی طعنه‌آمیز در صفحه شخصی‌اش به قضاوت خود در مسابقات فوتبال ایران پایان داد.

همرنگ در اینستاگرام خود نوشت: «گاهی می‌رویم، نه از سَر میل به رفتن، که از سَر بی‌فایدگی ماندن».

او در ادامه بیان کرد: «هر شروعی یک پایانی دارد و هر ارتباطی یک تاریخ انقضاء برای من داوری یک شغل یا یک حرفه نبود، داوری برای من ارتباط بود ارتباطی پر از رشد، پر از یادگیری و پر از فشار و آسیب که آنها هم در گذر زمان باعث نگاه بهتر من به زندگی شد، ولی واقعا یک جایی می‌بینی که از اینجا به بعد رشد متوقف شده، فقط به نوعی از تو ‌دارد کم‌ می‌شود و من الان آنجا هستم. برای همین ترجیحم این است فعالیتم را به عنوان داور در این فوتبال متوقف کنم و بتوانم خودم را در جاهای دیگر به چالش بکشم.»

این داور برجسته در بخش بعدی نوشته خود آورده است: «داوری در ایران عشق نیست، داوری اعتیاد است چون فقط ضرر و آسیب است. از هر نظر که تصور کنید، شاید آنهایی که نگاه بدبینانه دارند می‌گویند برای خیلی‌ها خوب پول دارد که واقعا آن هم به قیمت شرف یک انسان و آرامش زندگی‌اش نمی‌ارزد. نگاه فوتبال ما به داوری باید عوض شود وگرنه از مقصد روز به روز دورتر خواهیم شد.»

همرنگ در پایان افزود: «در ‌این‌ ۲۵ سال که داور بودم، اگر کسی از اخلاق بدم‌ داخل زمین ناراحت شد همین‌جا دستش را می‌بوسم و از خدا هم که شاهد است ذره‌ای عمد در هیچ اشتباهی نداشتم طلب بخشش می‌کنم. وقتی گله و شکایت می‌کنی از خودت یک قربانی میسازی! در هر شرایطی که هستی یا اون رو ترک کن یا تغییرش بده یا بپذیرش!»

شوک به فوتبال ایران؛ داور لیگ برتری خداحافظی کرد +عکس

257 251

نظر شما