شناسهٔ خبر: 67670052 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

جوان ترین مربی تیم ملی موای تای ایران علی پاک اعتقاد

وی جوانترین مربی تیم ملی که در سن ۲۴ سالگی مربی تیم ملی و در سن ۲۶ سالگی سرمربی تیم ملی ایران شد

صاحب‌خبر -

به گزارش بولتن نیوز ، وی جوانترین مربی تیم ملی که در سن ۲۴ سالگی مربی تیم ملی و در سن ۲۶ سالگی سرمربی تیم ملی ایران شد
پرورش و ساخت ۲۳ بازیکن در سطح ملی که هر کدام در رقابتهای جهانی آسیایی و کاپ آزاد اروپا عناوین قهرمانی اول تا سوم را داشتند تحصلات دکترا استراتژیک مدیریت ورزشی دارای بالاترین مدرک مربیگری بین المللی موی تای در جهان.

علی پاک اعتقاد سوابق درخشانی در این ورزش از خود ثبت کرده است که در ادامه به این سوابق اشاره خواهیم کرد:علی پاک اعتقاد رکورد دار جهان در ضربه پا است از افتخارات وی میتوان به راهیابی 3 هنر جو به اردوی تیم ملی بوکس ایران اشاره کرد.

علی پاک اعتقاد دارای تحصیلات دکترا مدیریت ورزشی است و مربی تیم ملی موی تای بزرگسالان ایران در سال ۲۰۲۲ اعزامی به مسابقات جهانی امارات ( ابوظبی) می باشد.

در سن ۶ سالگی ورزش را با رشته ژیمناستیک آغاز کرده و در ادامه پس از چندین سال فعالیت در رشته‌های رزمی و کشتی به صورت حرفه‌ای رشته کیک بوکسینگ و بوکس را در تیم پیوند ساپکو رباط کریم به فعالیت خود ادامه داده و پس از گذشت ۴ سال با آشنایی به رشته موی تای در این رشته متمرکز شده و به دلیل علاقه به سیستم مدیریتی و آموزشی در ۱۷ سالگی مربیگری را شروع کرد گه است . استارت مربیگری از زمانی آغاز شد که پس از مسابقات در چندین استایل بوکس موی تای کیک بوکسینگ و ام ام ای به دلیل علاقه زیاد به مربیگری در سن ۲۳ سالگی به مبارزه خود پایان داده و بصورت حرفه‌ای به بحث مربیگری و مطالعاتش در بحث تربیت بدنی و رشد علوم ورزشی و مدیریتی ادامه داده که این عملکرد موجب موفقیت زودرس شده که از سن ۲۴ سالگی با ورود سه بازیکن در تیم ملی موی تای موفق به کسب جایگاه مربیگری تیم ملی جوانان ایران شده و لقب جوان‌ترین مربی تیم ملی ایران را گرفته است . فعالیت او باعث شد که ورزشکاران حرفه‌ای و قهرمانان در رشته‌های مختلف بوکس ساندا MMA و … به جهت رشد در بحث فنی در کلاس‌ها او حاضر شوند. همچنین در رشته بوکس قهرمانان زیادی را پرورش داده است که در دوره های اخیر در اردوی تیم ملی حضور داشتند ،ادامه پرقدرت و پر انرژی در مربیگری تلاش‌های بی‌وقفه در بحث علمی و قهرمان پروری باعث شد در سال ۲۰۱۸ در سن ۲۷ سالگی به عنوان سرمربی و سرپرست تیم ملی و با حضور ۱۳ بازیکن به رقابت‌های کاپ آزاد اروپا اعزام شده که خوشبختانه تیم ملی ایران با ۱۱ مدال به میهن بازگشته و این استارت موفقیت در دنیای مربیگری و مدیریت و همچنین قهرمان پروری علی پاک اعتقاد می باشد. علی در سال ۲۰۱۹ به کشور چین سفر کرده و جهت اعزام بازیکنان خود به مسابقات ام ام ای در سازمان cmsl پس از موفقیت به مدتی مربیگری در این کشور جهت تجربیات خود پرداخته و در سال ۲۰۲۰ به ترکیه مهاجرت کرده که در این کشور پس از چندین ماه فعالیت ورزشی دعوت به اردوی تیم ملی بزرگسالان موی تای ترکیه جهت پرورش ملی پوشان این کشور شده است ، بعد از بازگشت به ایران مجدداً بعد از چندین دوره اعزام‌های ملی و افتخارآفرینی برای تیم ملی ایران در رده جوانان و بزرگسالان فعالیت خود را همچنان در دو کشور ایران و امارات ادامه می‌دهد.

نظر شما