شناسهٔ خبر: 67671798 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

کوک‌جیلی: بازیکنان برای اهتزاز پرچم ایران صد درصد توان خود را خواهند گذاشت

صاحب‌خبر -

کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: بازیکنان صد درصد توانشان را خواهند گذاشت و با تمام وجود بازی خواهند کرد که پرچم کشور را بالا ببرند.

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، آخرین تمرین تیم ملی جوانان ایران برای حضور شایسته در رقابت‌های قهرمانی آسیا عصر امروز (یکشنبه 24 تیر) در تهران برگزار شد که سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال و امیرحسین منظمی دبیرکل میهمان ویژه این تمرین بودند.

عمران کوک‌جیلی کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان خطاب به رئیس فدراسیون والیبال اظهار داشت: بابت اردوهایی که برگزار کردید، ممنونم و امیدوارم بتوانیم با تمام توان در مسابقات قهرمانی آسیا از عنوان قهرمانی دفاع کنیم.

وی تصریح کرد: تمام بازیکنان صد درصد توانشان را خواهند گذاشت و با تمام وجود بازی خواهند کرد که پرچم کشور را بالا ببرند.

کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان ادامه داد: از کادر فنی هم تشکر می‌کنم که در این چهار ماه برای تیم و بازیکنان زحمت کشیدند و امیدوارم در مسابقات آسیایی مقام خوبی را به دست آوریم.

بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان زیر 20 سال آسیا از دوم تا نهم مرداد با حضور 16 تیم در شهر سورابایا برگزار خواهد شد  و تیم ملی والیبال جوانان پسر ایران بامداد فردا (دوشنبه 25 تیر) راهی اندونزی می‌شود.

نظر شما