شناسهٔ خبر: 67666256 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

این عکس باورنکردنی از ترور ترامپ چگونه ثبت شد؟ + جزئیات

عکس باورنکردنی ثبت شده از سوی عکاس خبری نیویورک تایمز، گلوله‌ای را نشان می‌دهد که با فاصله‌ای بسیار کم از کنار دونالد ترامپ می‌گذرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری‌آنلاین، دونالد ترامپ در آخرین تجمع انتخاباتی خود قبل از شروع کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در حالی مورد سوء قصد قرار گرفت که «داگ میلز» عکس خبری نیویورک تایمز توانست تصویری باورنکردنی از این ترور نافرجام ثبت کند.

«میلز» در مصاحبه‌ای عنوان کرد که «قبل از اقدام به ترور، در این تجمع انتخاباتی همه چیز معمولی و استاندارد بود اما به یک‌باره، چیزی که فکر می‌کردم سه یا چهار صدای بلند بود، شنیده شد. ابتدا فکر کردم صدای ماشین است. به تنها چیزی که فکر نمی‌کردم این بود که صدای شلیک اسلحه باشد و به گرفتن عکس ادامه دادم. اما وقتی ترامپ از پشت میز سخنرانی پایین رفت متوجه شدم، بله؛ اتفاقی افتاده است.»

این عکس باورنکردنی از ترور ترامپ چگونه ثبت شد؟ + جزئیات

در حالی که تصاویر این حادثه به سرعت در فضای مجازی و در سراسر جهان پخش شد، عکس ثبت شده از سوی «داگ میلز» توجه زیادی را به خوب جلب کرده است.

به نظر می‌رسد تصویری باورنکردنی گلوله‌ای که داگ میلز ثبت کرده، از فاصله چند سانتی متری از سر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا رد شده است.

عکس‌های بعدی که توسط «میلز» گرفته شد، ترامپ را در حال چک کردن گوش راست و عکس دیگر نیز خون روی دست ترامپ را پس از برداشتن دست از روی گوشش را نشان می‌دهد. ترامپ پس از این حادثه در شبکه اجتماعی «Truth Social» که یک گلوله قسمت بالای گوش راستش را سوراخ کرده و به شنیدن صدای ویز و احساس رد شدن گلوله از پوستش اشاره کرد.

«توماس متیو کروکس» مرد مسلح و یکی از حضار در این حادثه کشته شدند. دو نفر دیگر از شرکت‌کنندگان در تجمع نیز به شدت مجروح شدند. در همین حال، «کوین روژک» مامور ویژه مسئول دفتر میدانی «FBI» در پیتسبورگ گفت که مقامات هنوز انگیزه‌ اصلی این ترور نافرجام را شناسایی نکرده‌اند.

نظر شما