شناسهٔ خبر: 67666074 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

تفاهم‌نامه مشترک همکاری بین فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی و فدراسیون تنیس روی میز 

تفاهم‌نامه مشترک همکاری بین ایلکا سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی و علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز  امضا شد. تفاهم‌نامه مشترک همکاری بین ایلکا سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی و علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز  امضا شد.

صاحب‌خبر -


به گزارش خبرگزاری برنا،  تفاهم‌نامه مشترک همکاری بین ایلکا سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی و علی قارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز  امضا شد.

 ایلکا ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان برای ملی‌پوشان کشورمان در رقابت‌های المپیک آرزوی موفقیت کرد.
 وی با تأکید بر اینکه روند هدایت ورزش به سوی روستاها امری است که باید در دستور کار قرار گیرد، افزود: با همکاری این دو فدراسیون اقدامات اثر بخشی در این زمینه قابل برنامه ریزی خواهد بود.

ایلکا تصریح کرد: هدف اصلی این اقدام، ارائه خدمات به مناطق روستایی و عشایری است که استعدادهای ارزشمندی را در خود نهفته دارد و امید است با این تفاهم نامه شاهد اتفاقات خوبی در نتیجه همکاری دو فدراسیون باشیم.


مهرداد علی قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز عنوان کرد: اعتقاد دارم باید این کار را سریع تر و شیب تندتری پیش ببریم.

او ادامه داد: آمادگی داریم اقدامات لازم را جهت جذب حداکثری جامعه هدف انجام دهیم.

علی قارداشی بابیان این که احساس خوبی از دغدغه مندی همکاران در خصوص اجرایی شدن این تفاهم نامه دریافت می‌شود گفت: با وجود رویکرد مثبت دو فدراسیون به زودی شاهد آثار ارزشمند و بازخوردهای مثبت حاصل از این همکاری خواهیم بود.

بر اساس این تفاهم‌نامه، دوره‌های آموزشی اعم از کارگاه ها و دوره‌های داوری و مربیگری با هدف توسعه و ترویج رشته تنیس روی میز به طور ویژه در مناطق روستایی و عشایری برگزار خواهد شد.

ارکان دو فدراسیون به همراه کارشناسان مربوطه نیز در آئین امضای تفاهم‌نامه مشترک همکاری حضور داشتند.

 انتهای پیام/

نظر شما