شناسهٔ خبر: 67666001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

افتتاح بیش‌ از ۶ پروژه آموزشی در شهرستان شهریار

فرماندار شهریار با اشاره به کمبود سرانه فضای آموزشی گفت: امید می‌رود بیش‌ از شش پروژه در ماه مهر به مرحله بهره‌برداری برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، علیرضا فاتحی‌نژاد در شورای آموزش‌وپرورش ضمن تعزیت ایام سوگواری محرم‌الحرام اظهار کرد: اثرات خون شهدای کربلا منجر به وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شد و پیوندی ناگسستنی بین قیام عاشورا و قیام مردم در پیروزی انقلاب اسلامی وجود دارد.

وی با اشاره به اهمیت نهادینه‌کردن فرهنگ عاشورایی در دانش‌آموزان افزود: امروز تربیت سرنوشت‌سازان انقلاب و اسلام به دست آموزش‌وپرورش است و برای تربیت نسل حاضر از طرفی مسئولیت معلمان و فرهنگیان در این امر خطیر مهم و تأثیرگذار است و شورای آموزش‌وپرورش تأثیرگذاری بالایی در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی آموزش‌وپرورش دارند.

فرماندار شهریار از فرهنگیان و معلمان جهت همکاری در برگزاری انتخابات تشکر کرد و ادامه داد: اکثریت عوامل اجرایی انتخابات از جامعه فرهنگیان شهرستان شهریار بودند که نقش پررنگی در پیشبرد و برگزاری منظم انتخابات دوره اول و دوم ریاست‌جمهوری داشتند.

فاتحی‌نژاد ضمن تقدیر از برگزاری مطلوب امتحانات نهایی و آزمون سراسری عنوان کرد: ضرورت دارد که زمینه فعالیت و بازار کار برای دانش‌آموزان پیش‌بینی شود که این مهم منجر به اشتغال بالا و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت مدیریت اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان گفت: دستگاه‌های متولی به‌صورت جدی برای غنی‌سازی و کیفی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی گفت: فصل تابستان فرصت بسیار خوبی برای آموزش مسائل فوق‌برنامه و آموزش‌های مرتبط برای کاهش آسیب‌های اجتماعی با شیوه نوآورانه و رویکرد اقناعی به دانش‌آموزان است. فرماندار شهریار در پایان با اشاره به کمبود سرانه فضای آموزشی ابراز امیدواری کرد بیش از شش پروژه در مهر به مرحله بهره‌برداری برسد.

منبع: فارس

نظر شما