شناسهٔ خبر: 67665979 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

انسان با اتصال به دستگاه سیدالشهدا راه رستگاری را پیدا می‌کند

بندرعباس-نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان اینکه نام امام حسین (ع) با مظلومیت و آزادگی گره خورده است، گفت: انسان با اتصال به دستگاه سیدالشهدا راه رستگاری را پیدا می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده اظهار کرد: امروز چه بسیارند کسانی که در مکتب سید الشهدا در این جلسات با اتصال به حسین بن علی (ع) راه رستگاری را پیدا کردند و راه و مسیر زندگی خود را از حسین بن علی آموختند.

وی با بیان این نکته که امام حسین (ع) نزد تمام جهانیان دارای ارزش است، عنوان کرد: فردی به اسم رسول ترک که در قم دفن شده است؛ سرکرده اراذل و اوباش در زمان رضا خان در تهران بوده است و مردم از این آدم وحشت داشته‌اند؛ اما همین آدم یک مرام و لوتی‌گری داشت و در دهه‌ی محرم کارهای خلاف را تعطیل می‌کرد و به کسی اجازه‌ی کار خلافی نمی‌داد و می‌گفت این ایام متعلق به امام حسین علیه‌السلام است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ضمن تاکید بر حضور فرزندان در مراسم‌های عزاداری امام حسین (ع) تصریح کرد: با این اتفاق فرزندان وقتی بزرگ می‌شوند از امام حسین (ع) دور نمی‌شوند و با این کار راه تربیت را جلو رفته‌اید.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده خاطرنشان کرد: عنایات امام حسین و خداوند بزرگ خواهد بود که ما و فرزندانمان مسیر درست را انتخاب کنیم.

وی با ذکر این نکته که قیام عاشورا انسان‌ساز بود، افزود: گاندی می‌گوید از امام حسین علیه‌السلام الهام گرفته‌ ام و به دنبال آزادی بوده‌ ام و هند را با بهره‌گیری از آموزه‌های عاشورا و کربلا از استعمار نجات می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران مدیون حسین بن علی می‌باشد. ولایت فقیه که پنجره‌ای است که خداوند به روی ما باز کرده است شعاعی از سید الشهدا می‌باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده گفت: حسین بن علی متعلق به تمام بشریت است و هر جایی که مظلومیت و آزادگی است نام حسین بن علی علیه‌السلام هم وجود دارد.

نظر شما