شناسهٔ خبر: 67669296 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری عنوان کرد:

استقرار پایگاه‌های طرح اکرام ایتام و محسنین در مراسم سوگواری محرم

شهرکرد-مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از استقرار پایگاه‌های طرح اکرام ایتام و محسنین در مراسم سوگواری شهدای کربلا خبر داد.

صاحب‌خبر -

جاسم محمدی فارسانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با تسلیت فرا رسیدن عاشورا و تاسوعای حسینی بیان کرد: بنابر سنت هر ساله پایگاه‌های طرح اکرام ایتام و محسنین در محل برگزاری سوگواری و عزاداری شهدای کربلا توسط کارکنان این نهاد مستقر می‌شود.

وی با اشاره به روش‌های غیرحضوری مشارکت در طرح اکرام ایتام و محسنین افزود: نیکوکاران علاقه‌مند به مشارکت در این طرح می‌توانند با ارسال پیامک به شماره تلفن همراه ٠٩٩١٢٠۵٩٣۴٩، مراجعه به سایت Ekram.Emdad.ir، ارسال عدد ۰۳۸ به ٣٠٠٠٣٣٣٣ و یا مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد در سطح استان سهمی در تأمین نیازهای اقتصادی فرزندان خانواده‌های نیازمند (تأمین هزینه‌های تحصیلی، پوشاک و هزینه‌های جاری) داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد استان تعداد فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت را ۸ هزار و ۷۰۰ فرزند عنوان و بیان کرد: طرح محسنین شامل فرزندان دارای سرپرست است اما پدر خانواده علیرغم میل باطنی‌اش به دلیل کهولت سن، بیماری و از کارافتادگی و یا علل دیگر، توان اداره زندگی را ندارد.
لازم به ذکر است، کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت کمک‌های غیرحضوری برای فرزندان معنوی شما در نظر گرفته شده است.

نظر شما