شناسهٔ خبر: 67665071 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

نادری: مسیگر خودش خواست که خداحافظی کند - اکونیوز

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: بعد از مسابقات جام جهانی مسلم مسیگر خودش خواست که خداحافظی کند و با مشورت با ما قرار شد یک بازی خداحافظی برای او بگذاریم.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی نادری در نشست خبری امروز خود درباره عدم دعوت از بازیکنان باتجربه‌ای مانند مسلم مسیگر (که شنیده می‌شود از فوتبال ملی کناره‌گیری کرده است)، امیرحسین اکبری و حمید بهزادپور به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار داشت: زمانی که ما کارمان را در فوتبال ساحلی شروع کردیم، رویکردمان این بود که تیم را آرام آرام جوان کنیم. به هر حال یکسری از بازیکنان سال‌های زیادی در تیم ملی بودند، اما ما اعلام کردیم که جوانگرایی تیم ما مانند فوتسال نیست و باید کار به آرامی صورت بگیرد. ما در شروع کارمان بازیکنانی مانند احمدزاده، کیانی، حسینی و عبداللهی کناره‌گیری کردند. در این دوره هم بعد از مسابقات جام جهانی مسلم مسیگر خودش خواست که خداحافظی کند و با مشورت با ما قرار شد یک بازی خداحافظی برای او بگذاریم. در صحبتی هم که با حمید بهزادپور داشتیم گفت که به دلیل شرایط سنی از تیم ملی کناره‌گیری کرده است.

وی در ادامه افزود: ما لیگ بسیار خوبی داریم که 10 تیم در بالاترین سطح بازی می‌کنند. به هر جهت شرایط فنی و آمادگی بازیکنان را در لیگ بررسی می‌کنیم. امیرحسین اکبری به نظر ما به شرایط آمادگی مدنظرمان نزدیک نبود و اگر در آینده شرایط خوبی داشته باشد قطعاً به تیم ملی دعوت خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در مورد این موضوع که این روزها وضعیت نظام وظیفه بازیکنان ملی‌پوش مطرح است و آیا برای مشکل سربازی بازیکنان جوان تیم ملی فوتبال ساحلی اقدامی صورت گرفته است یا خیر، خاطر نشان کرد: ‌در کل ورزشکاران ایران با موضوع سربازی درگیر هستند، اما تفاوت ما با رشته‌های دیگر این است که بیشتر بازیکنان ما در تیم نظامی گلساپوش یزد بازی می‌کنند و شرایط حضورشان تقریباً در اردوها فراهم است. در بعضی مواقع کار پیچیده می‌شود، اما در کل تا امروز مشکل خاصی نداشتیم. همیشه وضعیت به شکلی بوده است که جور شدن شرایط بازیکنان سرباز مقداری زمان‌بر بوده، اما خوشبختانه تا الان مشکلی برای ما پیش نیامده است.

ادامه دارد ...

نظر شما