شناسهٔ خبر: 67667933 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

بمب نقل‌وانتقالات یا اسباب بازی ترقه‌ای؟

دوران یاغی‌ها تمام شد؛ از امروز حق ندارید علیه فوتبال حرافی کنید!

نقل و انتقالات بی رمق فوتبال ایران برای فصل جدید، همچنان با ادعاهای زیاد ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش صراط به نقل از خبرورزشی فوتبال ایران یکی از مصداق های بارز سال به سال دریغ از پارسال است؛ همین فوتبالی که که قاعدتا باید یکی از تارگت هایش، فصل نقل و انتقالات باشد! فصلی که به بدترین شکل ممکن در حال سپری شده است.

بمب های فوتبال ما هر فصل خنثی تر از گذشته می شوند و آنچه در این نقل و انتقالات دیدیم، بمب نبودند! این «اسباب بازی های ترقه ای» که نمی توانند فصل یارگیری را پرحرارت کنند. گذشت آن زمان که یاغی ها ظاهر می شدند و برای فوتبالی ها سوژه ساز بودند. با خاتمه یافتن عصر یاغی ها، حتی ثروتمندترین باشگاه های ما نمی توانند در این بازار عجیب، خریدهای خوبی انجام بدهند.

واقعا این چه وضعش است؟ به کجای این فعل و انفعال، نقل و انتقالات درست و حسابی می گویند؟ تازه بخش زیادی از این چهره هایی که به تازگی تیمدار شدند یا قرارداد تازه منعقد کردند، فوتبال ایران را کثیف و آلوده می دانستند!

با آنها قبل از شروع فصل جدید، اتمام حجت می کنیم که اگر هنوز سر همان ادعاهای قبلی خود هستید، بیخود می کنید به فوتبال ایران برمی گردید و صاحب جایگاه می شوید! اما اگر قبول دارید که فوتبال ما هم مثل سایر پدیده های اجتماعی «خوب و بد» دارد، لطف کنید و کارتان را درست انجام بدهید.

اگر بازیکن هستید، به وظایف خود عمل کنید. اگر حکم سرمربیگری دارید، معلم باشید. اگر مدیر هستید، شیوه های درست مدیریت را در پیش بگیرید اما از این تاریخ به بعد، درست پس از عقد قرارداد با باشگاه مربوطه، دیگر هیچ احدالناسی حق ندارد به فوتبال ما تهمت بزند.

اگر داوران فوتبال ایران را قبول ندارید، اگر بودجه باشگاه را کافی نمی دانید، اگر با مدیر تیم سر لج دارید، اگر از روند نقل و انتقالات ناراضی هستید، اگر روش پرداخت ها را درست نمی دانید، اگر گمان می کنید نتایج لیگ «پشت پرده» و در تاریکخانه ها تعیین می شوند، اگر وزارت ورزش و فدراسیون را قبول ندارید، محبت کنید و بی خیال این فوتبال شوید.

فوتبالی که بمب هایش «ترقه» شده اند، آنقدر ارزش ندارد که خزعبلات نصف و نیمه بعضی ها را در کوران لیگ تحمل کند. این فوتبال همین است که هست؛ شما یا دوست دارید زیرمجموعه اش باشید یا دوست ندارید. تکلیف خودتان را همین حالا روشن کنید...

 

نظر شما