شناسهٔ خبر: 67663502 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فرصت‌امروز | لینک خبر

قیمت خودرو در سراشیبی کاهشی افتاد

صاحب‌خبر -

به گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصاد ۱۰۰، قیمت خودرو امروز یکشنبه 24 تیر 1403 در اکثر محصولات داخلی و مونتاژی در بازار غالبا کاهشی گزارش می شود و این ریزش قیمت در خودرو های داخلی بیشتر از مونتاژی هاست. اما باز هم تعداد معدودی از آنها روند ثابت یا با افزایش قیمت همراه شدند.

با توجه به قیمت های به دست آمده بازار خودروهای داخلی و مونتاژی نسبت به روز های گذشته در اکثر محصولات کاهشی گزارش می شوند.

قیمت خودرو در سراشیبی کاهشی افتاد

قیمت خودرو های داخلی

قیمت خودرو در بازار داخلی در اکثر محصولات روند نزولی را در پیش گرفته است.

وانت آریسان (ارتقایافته) از ارزان ترین محصولات شرکت ایران خودرو ، با ریزش شش میلیون و 500 هزار تومانی به قیمت 467 میلیون تومان در بازار معامله می شود.

تارا دستی و تمامی مدل های این خودرو در صبح امروز روند نزولی را تجربه کردند. خودروی مذکور با 10 میلیون تومان افت قیمت نسبت به روز گذشته به بهای 745 میلیون تومان ارزش گذاری شد.

دنا پلاس توربو 6 سرعته و انواع دیگر مدل این خودرو روند کاهشی دارند؛ این مدل با افت 18 میلیون تومان به قیمت 890 میلیون تومان خرید و فروش می شود.

پژو پارس TU5 و پژو 207 اتوماتیک پانوراما از محصولات پرطرفدار این شرکت، هر کدام با افت چهار میلیون تومانی و 11 میلیون تومانی به قیمت 863 میلیون تومان و 980 میلیون تومان  به فروش می رسد.

شاهین اتوماتیک G از کم نوسان ترین محصولات شرکت سایپا، با ریزش هشت میلیون تومانی به قیمت 800 میلیون تومان به فروش می رسد.

قیمت خودرو های مونتاژی

بازار خودرو های مونتاژی شاهد رکود در برخی ار محصولات شد.

تیگو 8 پرو (هیبرید) از محصولات لوکس مدیران خودرو با ادامه روند نزولی خود، امروز با افت  30 میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و 860 میلیون تومان در بازار معامله می شود.

بک X3 از محصولات شرکت کرمان موتور صبح امروز با افت 35 مییلون تومانی به نرخ یک میلیارد و 190 میلیون تومان قیمت گذاری شد.

فیدلیتی پرستیژ (5 نفره) و فیدلیتی پرستیژ (7 نفره) از محصولات بهمن موتور هر دو با افزایش 15 میلیون تومانی به قیمت دو میلیارد و 395 میلیون تومان و دو میلیارد و 440 میلیون تومان در بازار معامله می شوند.

هونگچی E-QM5 در شمار محصولات مونتاژی با افت چشمگیر 95 میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت سه میلیارد و 105 میلیون تومان به فروش می رسد.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

برچسب‌ها:

نظر شما