شناسهٔ خبر: 67648656 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

قیمت خودرو امروز ۲۳ تیر + جدول

قیمت روز محصولات ایران‌خودرو و سایپا در بازار اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بازار خودرو امروز _شنبه بیست‌وسوم تیر_ در بیشتر محصولات داخلی و مونتاژی بدون تغییر مانده است.

سورن پلاس موتور XU7P از ارزان‌ترین مدل سورن پلاس و محصول ایران خودرو، امروز بدون تغییر نسبت به گذشته و به قیمت ۶۰۷ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

شاهین G با مدل ۱۴۰۳ محصولات شرکت سایپا و یکی از کم‌نوسان‌ترین خودروهای داخلی بازار است که با حفظ تعادل نسبت به روز گذشته به نرخ ۷۱۸ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

پژو پارس TU5 از محصولات پرطرفدار ایران خودرو، امروز بدون تغییر و با قیمت ۸۶۷ میلیون تومان به فروش می‌رسید.

تارا اتوماتیک V4 از محصولات ایران خودرو که با روند کاهشی در هفته‌های اخیر به قیمت ۹۵۲ میلیون تومان رسیده است، امروز نیز بدون تغییر کار خود را شروع کرد.

دیگر محصولات داخلی نیز تغییر قیمتی نداشتند و با حفظ تعادل به کار خود ادامه دادند.

بر این اساس در گروه محصولات ایران‌خودرو وانت آریسان با قیمت ۴۷۲ میلیون تومان، سورن پلاس ESP با قیمت ۷۲۴ میلیون تومان، سورن پلاس موتور XU۷P با قیمت ۶۰۸ میلیون تومان، سورن پلاس دوگانه‌سوز ۷۶۹ میلیون تومان، دنا پلاس (۶ سرعته) با قیمت ۷۹۸ میلیون تومان، دنا پلاس توربو اتوماتیک ۹۵۳ میلیون تومان، پژو پارس ۹۵۳ میلیون تومان، پژو پارس سفارشی ELX به قیمت ۶۹۵ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ با قیمت ۶۳۹ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ دنده‌ای هیدرولیک ۷۳۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک ۸۹۰ میلیون تومان، رانا پلاس ۶۰۹ میلیون تومان، تارا دستی ۷۴۵ میلیون تومان، تارا اتوماتیک V۲ به قیمت ۹۱۳ میلیون تومان، هایما اس ۷ (S۷) با قیمت یک میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان، هایما ۷X با قیمت یک میلیارد و ۷۵۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در محصولات سایپا نیز ساینا S با قیمت ۴۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، ساینا S دوگانه‌سوز ۴۳۴ میلیون تومان، کوییک اتوماتیک ۵۴۲ میلیون تومان، کوییک S به قیمت ۴۱۲ میلیون تومان، سایپا ۱۵۱ با قیمت ۳۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد (رادیال) با قیمت ۵۸۶ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ تیپ ۲ با قیمت یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون تومان مبادله می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۳ تیر + جدول

قیمت خودروهای مونتاژی

در بازار خودروهای مونتاژی مانند محصولات داخلی ثبات برقرار است.

X22 پرو دستی یکی از ارازن‌ترین محصولات مونتاژی شرکت مدیران خودرو، بدون تغییر نسبت به روز گذشته به قیمت ۹۷۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

تیگو ۸ پرو (هیبرید) از محصولات لوکس این شرکت با قیمت ثابت دو میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

فیدلیتینفره) یکی از کراس‌اوورهای بهمن موتور است که قیمت بازار آن امروز بدون تغییری به یک میلیارد و ۹۳۵ میلیون تومان رسید.

لاماری ایما و لامار هیبرید در شمار محصولات مونتاژی به ترتیب با قیمت ثابت دو میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان و دو میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

محصولات شرکت‌های مونتاژی دیگر نیز امروز بدون تغییر گزارش می‌شوند.

بر این اساس X۲۲ پرو دستی با قیمت ۹۷۰ میلیون تومان، X۳۳ کراس (دستی) با قیمت یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان، آریزو ۵ اسپورت با قیمت یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان، تیگو ۷ پرو پرمیوم یک میلیارد و ۹۹۸ میلیون تومان، تیگو ۸ پرو (هیبرید) دو میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان، فونیکس FX (۱.۶) با قیمت دو میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان، جک J۴ با قیمت ۷۸۴ میلیون تومان، جک S۳ با قیمت یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی T۸ با قیمت یک میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان، کی‌ام‌سی J۷ با قیمت یک میلیارد و ۶۶۳ میلیون تومان، رسپکت ۲ به قیمت یک میلیارد و ۳۶۵ میلیون تومان، فیدلیتی (پنج‌نفره) یک میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان، دیگنیتی پرایم یک میلیارد و ۸۶۵ میلیون تومان و دیگنیتی پرستیژ با قیمت دو میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۳ تیر + جدول

نظر شما